۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۵۵۹۶۷
استاد حوزه و دانشگاه:

رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین عامل وحدت بین مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: رژیم آل سعود و کشورهای همراه با این رژیم در جنگی که علیه ملت مظلوم، شهید پرور و شجاع یمن شروع کردند شکست خواهند خورد و هرگز جنبش انصارحزب الله یمن شکست نخواهد خورد.
مجيد زجاجي مجيد زجاجي تجمع طلاب و روحانيون حوزه هاي علميه منطقه در كاشان تجمع طلاب و روحانيون حوزه هاي علميه منطقه در كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مجید زجاجی استاد حوزه و دانشگاه پیش از ظهر امروز در تجمع طلاب و روحانیان حوزه های علمیه منطقه در کاشان در حوزه علمیه آیت الله یثربی این شهرستان گفت: امروز رژیم آل سعود و آمریکا و صهیونیست جهانی به این نتیجه رسیده اند، مهم‌ترین عامل وحدت بین مسلمین جهان رهبری مقتدر حضرت آیت الله امام خامنه ای ‹‹مد ظله العالی›› است.

 

وی، جایگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام و دنیا را جایگاهی رفیع در بین ملت های مسلمان و غیر مسلمان و حتی سران کشورها دانست و یادآور شد: اوباما رییس جمهور آمریکا در سخنرانی چند روز قبل خود در مورد جمهوری اسلامی ایران، بارها به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد که استناد رییس جمهور آمریکا به سخنرانی رهبر معظم انقلاب، نتیجه خون شهدا و سبب سرافرازی روحانیت شیعه است.

 

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به این که کشور یمن در منطقه و در جهان دارای چه جایگاهی است که سبب وحشت وهابیت آل سعود و آمریکا و صهیونیست جهانی شده است گفت: هواپیماهای جنگی آل سعود روزانه بیش از یکهزار پرواز برای بمباران این کشور دارند که این امر بیانگر وحشت آنها از مردمی است که می خواهند کشور خود را به دست خود اداره کنند.

 

شکست و فروپاشی وهابیت آل سعود حتمی و نزدیک است

 

وی با تأکید بر این که ادامه تجاوز به کشور یمن به غیر از شکست مفتضحانه آل سعود در منطقه چیز دیگری نصیب شیوخ مرتجع خلیج فارس نخواهد کرد گفت: شکست و فروپاشی وهابیت آل سعود حتمی و نزدیک است.

 

زجاجی گفت: امروز نه تنها رژیم آل سعود و رژیم های عربی در ائتلاف با آل سعود، بلکه سردمداران آنها در جهان، یعنی تک قطبی هایی که حق وتو برایشان قائل شده اند و آنهایی که در سازمان ملل و شورای امنیت آنها را پشتیبانی می‌کنند نیز عددی نیستند و عددی نخواهند بود و شکست آنها در برابر اراده ملت مسلمان و استوار یمن حتمی است.  

 

وی یادآور شد: همانگونه که صهیونیست ها در جنگ 33 روزه، 22 روزه و 8 روزه لبنان شکست خوردند، رژیم آل سعود و کشورهای همراه با این رژیم در جنگی که بر علیه ملت مظلوم و شهید پرور و شجاع یمن شروع کردند، شکست خواهند خورد اما هرگز جنبش انصارحزب الله شکست نخواهد خورد.    

 

روشنگری و آگاه سازی نسل جوان دانشگاهی وظیفه حوزه های علمیه است

 

زجاجی در ادامه بر لزوم آگاه سازی جامعه به ویژه نسل جوان دانشگاهی توسط روحانیان و طلاب حوزه های علمیه در رابطه با مسائل منطقه و جهان تأکید کرد و یادآور شد: نگاه نسل جوان امروز دانشگاهی ما به طلاب و شاگردان مکتب امام زمان است، از این رو امروز حضور طلاب حوزه های علمیه در دانشگاه ها سبب انقلاب و تحول می شود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز، وظیفه تک تک ما این است که اشراف و آگاهی کامل به وضعیت منطقه داشته باشیم و تمام اوضاع منطقه را رصد کرده و آن را تحلیل و تفسیرکنیم.

 

زجاجی برگزاری تجمعات و مراسم های اعتراضی بر علیه جنایت های آل سعود و در راستای اعلام انزجار واقعی شاگردان مکتب امام زمان  از جنایات آل سعود به سرکردگی آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: یکی از دستاوردهای چنین برنامه هایی ارتقای آگاهی مردم نسبت به مسائل منطقه است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین بر افزایش جلسات و برنامه های روشنگری اسلامی برای طلاب حوزه های علمیه تأکید کرد و برگزاری چنین برنامه هایی را برای طلاب حوزه های علمیه تأثیرگذار دانست.

 

شایان ذکر است، در پایان این مراسم قعطنامه ای در محکومیت جنایات رژیم آل سعود، آمریکا و اسرائیل قرائت شد و مدرسان، فضلا و طلاب حوزه های علمیه منطقه کاشان با مرگ با آل سعود و آمریکا و اسرائیل، جنایات آنها در یمن محکوم کردند./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات