۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۲۵۶۰۳۲
با حضور امام جمعه شهرکرد صورت گرفت؛

تجمع طلاب و روحانیان چهارمحال و بختیاری در اعتراض به جنایات آل سعود در یمن

خبرگزاری رسا ـ تجمع طلاب و روحانیان چهارمحال و بختیاری در اعتراض به جنایات آل سعود در یمن، بعد از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام در مدرسه علمیه امامیه شهرکرد برگزار شد.
تجمع طلاب و روحانيان چهارمحال و بختياري در اعتراض به جنايات آل سعود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، تجمع جمع کثیری از طلاب و فضلای حوزه های علمیه استان چهارمحال و بختیاری، بعد از ظهر امروز در مدرسه علمیه امامیه شهرکرد، با حضور نماینده ولی فقیه در این استان، در اعتراض به جنایات آل‌ سعود در تجاوز به یمن برگزار شد.

 

تجمع کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای «آل سعود ننگت باد، آمریکا مرگت باد، سعودی جنایت می کند، آمریکا حمایت می کند، رژیم آل سعود مجری امر یهود، انصار الله پیروز است، آل سعود نابود است و ای قاتل سعودی مرگت باد، مرگت باد» جنایت‌های عربستان در حمله به یمن را محکوم و حمایت خود از مردم بی دفاع این کشور را اعلام کردند.

 

حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که آل سعود در باتلاق ظلم خود در یمن فرو رفته و مانند فرعون عبرتی برای سایر متجاوزان و دشمنان خواهد شد، اظهار داشت: دشمنان و استکبار جهانی که از روند رو به رشد مکتب تشیع و اندیشه شیعی و اسلام ناب محمدی و اسلام ضد استکباری و ضد اشرافیت که با الهام از انقلاب اسلامی ایران در جهان و کشورهای منطقه درحال گسترش است، واهمه دارند، با چنین سیاست های خصمانه ای درصدد جلوگیری از آن هستند.

 

 

وی ادامه داد: اندیشه شیعی و مکتب تشیع، انرژی مردم ایران را قبضه و علیه سیاست های مستکبران بسیج کرد و امروز هم موجب انسجام مردم و حزب الله لبنان و غزه علیه آمریکا و هم پیمانانش و رژیم اشغالگر قدس شد و معاندان نمی خواهند که نظام اسلامی الگویی برای دیگر کشورها باشد.

 

 

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به این که آل سعود از این مسأله می ترسد که کشور یمن با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران به خطری برای آن ها و مستکبران تبدیل شود، گفت: با این تجاوز وحشیانه که با حمایت آمریکا و سایر همپیمانان صورت گرفت، خطر به یقین تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان این که رژیم آل سعود در تجاوز به یمن مراکز عمومی، بیمارستان ها، منازل و زیرساخت‌های این کشور را تخریب و مورد هدف قرار داده و مردم بیگاه و زنان و کودکان را به صورت وحشیانه قتل عام می‌کند، خاطرنشان کرد: امروز جهان اسلام با دشمنان بسیار سلطه‌ طلب و متجاوزی همچون آمریکا، انگلیس، رژیم غاصب صهیونیستی، گروه های انحرافی و تکفیری مانند طالبان، وهابیت و داعش و مرتجعین عرب و غیره روبرو است که اگر مسلمانان نسبت به ترفندهای آن ها هوشیار نباشند، از هیچ ظلم و جنایتی دریغ نمی ‌کنند.

 

 

به گفته وی امروز شیعه و مسلمانان مکتب خود را بازیافته و به اصل خود بازگشته‌اند و با ایمان و مقاومت و ایستادگی ملت یمن، سرنوشتی بسیار بد در انتظار آل سعود خواهد بود./9457/پ202/ح

ارسال نظرات