۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۵۶۱۹۱
عضو شورای مرکزی حزب الله:

حمله به یمن آخرین حربه آمریکا و اسرائیل برای تغییر واقعیت‌های منطقه است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با تأکید براینکه حمله مستقیم به یمن آخرین حربه آمریکا و اسرائیل برای تغییر واقعیت‌های منطقه است، گفت: برخی رژیم های عربی به بن بست رسیده اند.
حسن بغدادي، عضو ارشد حزب الله لبنان


به گزرش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن بغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسمی که شب گذشته در منطقه انصار برگزار شد، با تأکید براینکه تحولات کنونی منطقه برخلاف خواست برخی رژیم‌های عربی است، گفت: زمان آن رسیده حکومت‌هایی که امروز به بن بست رسیده اند، در سیاست‌های خود تجدید نظر کنند.

 

وی افزود: این حکومت‌ها باید از تاریخ عبرت بگیرند؛ نظام‌هایی که بسیار قدرتمند تر از آنها بودند در برابر خون شهدا و خواست مردم سرنگون شدند.

 

این عضو ارشد حزب الله موضوع نگران کننده را افزایش فقر، مهاجرت و کشتار مردم بی‌گناه برشمرد و گفت: متأسفانه کسانی که باید به محافظت از این مردم بی‌پناه بپردازند، سخت ترین ظلم های ممکن را به آنها روا می‌دارند.

 

 

حجت الاسلام بغدادی خاطرنشان کرد: پروژه‌‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه با شکست مواجه شده است؛ چرا که آنها در آخرین تلاش خود مبتنی بر حمله به ملت‌های مستضعف از سوی کشورهای عربی نیز با شکست مواجه شده اند./983/ب903/ک

ارسال نظرات