۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۲۵۶۲۹۴
مسؤول بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

شکست سعودی‌ها در سوریه و عراق در یمن نیز تکرار می‌شود

خبرگزاری رسا - مسؤول بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در بیانیه ای کشتار مردم یمن به دست آل سعود را به شدت محکوم کرد و گفت: عربستان و متحدانش ھمانند سوریه و عراق در یمن نیز ناکام خواھند بود.
حجت الاسلام سيد شفقت حسين شيرازي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید شفقت حسین شیرازی مسئول بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با صدور بیانیه ای کشتار مردم یمن به دست آل سعود را به شدت محکوم کرد.
 

 

وی اھانت دولتمردان سعودی به ملت پاکستان را محکوم کرد و گفت: آل سعود از طرفی به ملت شریف پاکستان ناسزا می گویند و از طرفی دیگر خواستار ھمراھی عربستان در تجاوز به یمن هستند.
 

حجت الاسلام شیرازی با بیان این که امروز یمن در آتش تجاوز عربستان می سوزد، اقدام جنایتکارانه آل سعود به خاک یمن را به شدت محکوم کرد و گفت: عربستان و متحدانش ھمانند سوریه و عراق در یمن نیز ناکام خواھند بود.
 

 

وی به عوامل انعطاف دولتمردان پاکستان به سوی عربستان در جنگ با یمن اشارہ کردہ و گفت: بدون دریافت کمک ھای ناچیز عربستان نیز پاکستان ادارہ می شود، چنانکه پیش از این پاکستان بدون نفت عربستان ادارہ می شد، در آیندہ نیز ادارہ می‌شود.
 

حجت الاسلام شیرازی از تصمیم پارلمان کشور در عدم ھمراھی عربستان در جنگ با یمن حمایت کرد و گفت: نمایندگان با این تصمیم نشان دادند که پاکستان کشوری مستقل است و تحت نفوذ و سلطه ھیچ قدرتی نیست./988/ب902/ک

ارسال نظرات