۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۵۶۴۱۶
آیت الله نجفی:

فتنه مذهبی خط قرمز نجف اشرف است

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف، فتنه مذهبی و نژادی و قومیتی را خط قرمز حوزه علمیه نجف خواند.
حضرت آيت الله بشير نجفي از مراجع تقليد نجف اشرف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، رییس و اعضای شورای مسیحیان و ارامنه عراق با حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف دیدار و گفت وگو کردند.

 

رییس طایفه ارمنی ها در ابتدای این دیدار شرحی از ظلم و ستم صورت گرفته از سوی تروریست ها علیه مسیحیان و ارامنه عراق ارائه کرد و گفت که مراجع تقلید نقش پدر را برای همه عراقی ها ایفا می کنند.

 

وی افزود: مراجع تقلید تنها و واقعی ترین مدافعان همه قومیت ها و مذاهب در عراق هستند.

 

حضرت آیت الله نجفی نیز با اشاره به اینکه از ظلم علیه همه انسان ها رنج می برد، تصریح کرد: نجف اشرف هرگونه فتنه مذهبی و نژادی و قومیتی میان فرزندان یک کشور را خط قرمز و توهین به هر عراقی را توهین به همه عراقی ها می داند.

 

این مرجع تقلید همچنین در دیدار جمعی از نیروهای بسیج مردمی، خاطر نشان ساخت: نیروهای بسیج مردمی که به ندای مرجعیت لبیک گفتند، خانواده و فرزندان و کار را خود را ترک کرده و جان خود را در راه دفاع از وطن و ریشه کن شدن تروریسم تقدیم می کنند.

 

وی همچنین بر لزوم پرداخت حقوق نیروهای بسیج مردمی، بازدید از خانواده های شهدا و عیادت از مجروحان و برآورده شدن خواسته های آنان تأکید کرد.

 

حضرت آیت الله نجفی ادامه داد: پیروزی هایی که عراقی ها بدست می آورند حاصل خون قهرمانان و غیرتمندان بسیج مردمی است./980/ب902/د

ارسال نظرات