۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۵۶۵۲۹
شیخ عیسی قاسم:

اراده شیخ علی سلمان بالاتر از دردهایی است که بر وی تحمیل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رهبر شیعیان بحرین با انتقاد از تصمیم دولت منامه برای تمدید بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق تصریح کرد که این اقدام نشانه‌ای مبنی بر تاکید رژیم برای ادامه مسیر سرکوب است.
آيت الله شيخ عيسي قاسم رهبر شيعيان بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین با انتقاد از تصمیم دولت منامه برای تمدید بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق تصریح کرد که این اقدام نشانه‌ای مبنی بر تاکید رژیم برای ادامه مسیر سرکوب است.

 

آیت الله عیسی احمد قاسم افزود: مردم بحرین به هدف خود ایمان دارند و با وجود هزینه‌هایی که در این راه داده‌اند از مطالباتشان دست نخواهند کشید.

 

وی  رویکرد رژیم آل خلیفه در قبال شیخ علی سلمان و دیگر رهبران مردمی را نشانه صریحی درباره پافشاری رژیم برای ادامه روند سرکوب دانست.

 

رهبر شیعیان بحرین در ادامه با اشاره به حکم صادر شده در دادگاه منامه تاکید کرد که اراده شیخ علی سلمان بالاتر از دردهایی است که بر وی تحمیل می‌شود.

 

دادگاهی در منامه بعد از ظهر چهارشنبه در پایان چهارمین جلسه محاکمه شیخ عل سلمان به تداوم بازداشت وی به منظور آنچه تکمیل «تحقیقات» می‌نامد، رأی داد و 20 ماه مه آینده (30 اردیبهشت) را موعد بعدی دادگاه اعلام کرد.

 

جمعیت الوفاق بحرین در خبری فوری در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» تاکید کرد که دادگاه بحرین در چهارمین جلسه محاکمه دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین، به تداوم بازداشت وی رأی داده و 30 اردیبهشت را موعد پنجمین جلسه دادگاه اعلام کرد.

 

مأموران منامه در جلسه قبل از ظهر امروز از حضور «عبدالنبی العکری» نماینده جمیعت «الشفافیه» در جلسه دادگاه شیخ سلمان ممانعت به عمل آوردند.

 

چهارمین جلسه محاکمه شیخ سلمان صبح و بعد از ظهر امروز همانند جلسات سابق به ریاست قاضی «علی بن خلیفه الظهرانی» فرزند ربیس سابق پارلمان بحرین تشکیل شد./980/ب102/د

ارسال نظرات