۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۵۶۶۰۶

آیت الله نجفی مجاهدان عراقی را فرزند خود توصیف کرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف، مجاهدان عراقی را فرزندان خود خواند و گفت: فرزندان من مطمئنا به فضل الهی پیروز می‎شوند.
حضرت آيت الله بشير نجفي از مراجع تقليد نجف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار جمعی از دانشجویان عراقی بر اهمیت علم و تأثیر آن بر پیشرفت و آبادانی جامعه تأکید و گفت: عراق کشوری ثروتمند و سرشار از نابغه است و می تواند با کشورهای پیشرفته رقابت کند. همگان وظیفه دارند عراق را به سوی جایگاه اصلی آن در جهان سوق دهند.

 

وی افزود: حوزه علمیه باید جوانان را با علم ادیان مسلح کند و دانشگاه نیز وظیفه دارد این قشر را به علم بدن مسلح سازد.

 

حضرت آیت الله نجفی همچنین در دیدار جمعی از زائران بارگاه ملکوتی امام علی(ع) تصریح کرد: عراقی ها در جنگ حق علیه باطل مشارکت کرده و با تکفیری ها و گمراهان می جنگند. آنان در حال جهاد برای عزت و کرامت و شرف خود هستند و قهرمانی های فراوانی از خود به نمایش می گذارند.

 

این مرجع تقلید ادامه داد: بازدید از خانواده های شهدای بسیج مردمی و نیروهای مسلح و برآورده ساختن نیازهای آنان از وظایف ما و همه مردم به شمار می آید.

 

وی مجاهدان را فرزندان خود توصیف کرد و خاطر نشان ساخت: فرزندان من مطمئنا به فضل الهی پیروز می شوند چرا که خداوند وعده پیروزی بر  دشمنان اسلام را داده است./980/ب902/د

ارسال نظرات