۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۲۵۶۶۱۶
رییس دبیرخانه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت:

همایش ملی اهداف و راهبردهای پیشرفت از منظر قرآن و حدیث برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس دبیرخانه حوزوی الگوی اسلامی پیشرفت از برگزاری همایش ملی اهداف و راهبردهای پیشرفت از منظر قرآن و حدیث در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
همايش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی رجایی، رییس دبیرخانه حوزوی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در نشست خبری که امروز با حضور خبرنگاران در دبیرخانه این همایش در قم برگزار شد، به همایش سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته همایش ملی با هدف پبشرفت از منظر قرآن و حدیث با 200 مقاله از طرف فضلا و پژوهشگران کشور برگزار شد که از میان این مقاله ها 120 مقاله پذیرفته شد.

 

رییس دبیرخانه حوزوی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت افزود: همایش ملی اهداف و راهبردهای پیشرفت از منظر قرآن و حدیث در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

وی بررسی اهمیت موضوع پیشرفت اسلامی از منظر قرآن و حدیث و بهره گیری از دانش اساتید و پژوهشگران در استخراج مباحث پیشرفت از قرآن و حدیث را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

 

حجت الاسلام رجایی اظهار داشت: همایش ملی اهداف و راهبردهای پیشرفت از منظر قرآن و حدیث با محوریت پیشرفت فرهنگی اجتماعی، پیشرفت علم و فناوری، پیشرفت اقتصادی، پیشرفت سیاسی مدیریتی و پیشرفت حقوقی قضایی برگزار خواهد شد.

 

دبیر همایش ملی اهداف و راهبردهای پیشرفت با بیان این‌که مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش تا 15 آبان ماه 1394 در نظر گرفته شده است، ادامه داد: مقالات دریافتی از پژوهشگران پس از ارزیابی سوی اعضای علمی دبیرخانه حوزوی به کمیته علمی همایش ارجاع داده خواهد شد و نتایج آن پس از داوری، از طریق پایگاه اینترنتی همایش و پست الکترونبکی به اطلاع نویسندگان مقالات ابلاغ خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: پژوهشگران می‌توانند موضوعات پیشنهادی برای نگارش مقالات را در پایگاه اینترنتیWWW.olgou.org  مشاهده کنند.

 

حجت الاسلام رجایی در پایان افزود: پژوهشگران و فرهیختگان علاقه‌مند به مباحث الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، برای تدوین مقاله و شرکت در همایش می‌توانند با دبیرخانه حوزوی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت همکاری کنند./1325/پ202/ح

ارسال نظرات