۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۵۶۶۷۳
آیت الله طبرسی:

انس با کلام الهی بهترین راه مصون ماندن از آسیب های اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی، فعالیت های قرآنی و بهره گیری از کلام الهی را بهترین راه مصون ماندن از آسیب های فرهنگی و اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: انس با قرآن انسان را در برابرهجمه های گسترده فرهنگی دشمنان مصون می دارد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله‌ نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع دانش آموزان نخبه قرآنی استان با اشاره به این که خداوند متعال با نزول قرآن کریم راه سعادت را به انسان‌ها نشان داده است، گفت: نزول کلام الهی راهی برای دعوت انسان ها به هدایت و سعادت است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ادب بندگی اقتضا می کند که در راه عمل به قرآن کریم و ابلاغ پیام آن به همه انسان‌ها و آشنا کردن مردم با این کلام آسمانی از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم، ادامه داد: انسان امروز به قرآن و تعالیم سعادت بخش آن بسیار نیازمند است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که قرآن، کتاب نور، هدایت، علم و حکمت، حیات، حرکت به پیش و سیر و شتاب به سوی فتح قله های انسانیت است، تصریح کرد: کلام وحی تاریکی ها را می زداید و دل ها و محیط های قرآنی را روشن و منور می سازد.

 

امام جمعه ساری با بیان این که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره‌گیری از مفاهیم قرآنی است، ادامه داد: تدبر در مفاهیم ناب قرآنی جامعه را در برابر هرگونه انحراف و مشکلی مصون خواهد داشت.

 

وی دوران جوانی و نوجوانی را فرصت بسیار مناسبی برای فراگیر کلام الهی است، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی  همه زمینه ها برای گسترش مبانی قرآنی در جامعه به ویژه در میان نوجوانان و جوانان قراهم است.

 

آیت الله طبرسی، فعالیت های قرآنی و بهره گیری از کلام الهی را بهترین راه مصون ماندن از آسیب های فرهنگی و اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: انس با قرآن انسان را در برابرهجمه های گسترده فرهنگی دشمنان مصون می دارد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات