۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۵۶۷۲۲
امام جمعه ساری:

توافقی که لغو کامل تحریم ها در آن نباشد از نظر ملت ایران هیچ ارزشی ندارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با تأکید براین که ملت ایران خواهان لغو کامل تحریم ها در همان روز اجرای توافق جامع هستند، تأکید کرد: توافقی که لغو کامل تحریم ها در آن نباشد از نظر ما هیچ ارزشی ندارد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به آغاز ادامه مذاکرات هسته ای بر ضرورت دفاع از حقوق هسته ای ملت ایران از سوی تیم مذاکره کننده کشورمان تأکید کرد.

 

وی با تأکید براین که ملت ایران در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای مصمم است، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان به هیچ عنوان زیر بار زیاده خواهی های آمریکا و کشورهای غربی نخواهند رفت.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فناوری صلح آمیز هسته ای کشورمان کاملاً بومی است، تصریح کرد: این فناوری در شرایط تحریم های ظالمانه غربی ها و با ایستادگی و مقاومت ملت ایران به دست آمده است.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که ایستادگی و مقاومت ملت ایران غرب را به پای میز مذاکره کشانده است، بیان داشت: آمریکا و کشورهای اروپایی به خوبی می دانند که مردم کشورمان ملتی مقاومت هستند و از حقوق خود کوتاه نخواهند آمد.

 

وی با تأکید براین که ملت ایران خواهان لغو کامل تحریم ها در همان روز اجرای توافق جامع هستند، تأکید کرد: توافقی که لغو کامل تحریم ها در آن نباشد از نظر ما هیچ ارزشی ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که توافق نامه نهایی باید کاملاً روشن و بدون کوچکترین ابهام احتمالی باشد، بیان داشت: کوچکترین ابهام در توافق مذکور راه را برای دخالت های آمریکا باز خواهد کرد.

 

امام جمعه ساری با بیان این که آمریکایی ها ثابت کردند که به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند، افزود: مقامات آمریکایی هر روز در سخنرانی های خود حرف جدیدی می زنند که با اصل مذاکرات در تناقض کامل است.

 

وی با بیان این که ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی ها ندارند، افزود: دروغ و تذویر در ذات آمریکایی ها است.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به سالگرد واقعه طبس اشاره کرد و با بیان این که آن واقعه شکست مفتضحانه ای را برای دولت آمریکا رقم زد، گفت: حوادثی چون طبس باید درس عبرتی برای مقامات آمریکایی باشد.

 

وی همچنین به شسکست رژیم آل سعود در عربستان اشاره کرد و با بیان این که عربستان علیرغم حمایت های غرب در حمله به یمن شکست خورده است، بیان داشت: ایستادگی و مقاومت مردم یمن موجب شکست رژیم جنایت کار آل سعود شد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکایی ها از موج بیداری اسلامی در جهان بسیار هراسان هستند، گفت: علیرغم تلاش های نظام سلطه و همپیمانانش در خاورمیانه، شاهد رشد روز افزون تفکر اسلام ناب در جهان هستیم.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که آمریکایی ها مسؤول جنایت ها و خونریزی در منطقه هستند، گفت: آمریکا با استفاده از برخی کشورهای منطقه صلح و امنیت منطقه را با چالش مواجه کرده است.

 

وی با تأکید براین که غرب یارای مقابله با اسلام ناب نیست، ادامه داد: کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا با حمایت از گروه های تروریستی به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام ناب هستند./950/پ201/ب1

ارسال نظرات