۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۵۶۸۶۵
فرمانده نیروی دریایی سپاه:

پشتیبانی الهی و قدرت ولایت فقیه همواره دشمن را در تقابل با انقلاب اسلامی شکست داده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: پشتیبانی خداوند و قدرت ولایت فقیه و امدادهای غیبی همواره از ملت ایران در مقابل استکبار محافظت کرده و موجب شکست آن ها شده است.
سردار فدوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، دریادار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، ظهر امروز در مراسم سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس گفت: حضرت امام خمینی(ره) به مرتبه‌ای رسیدند که کلماتی که از ایشان بیان می شد دارای اثرات وضعی بود و همه کسانی که در معرض کلام امام قرار گرفتند، حماسه آفرینی ها کردند.

 

وی بابیان‌این که در طول تاریخ، کشورها، شیطانی بزرگتر از آمریکا به خود ندیده‌اند، افزود: بسیاری از شکست‌های دشمن به برکت حضور نیروهای خدایی بوده است؛ پشتیبانی خداوند و قدرت ولایت فقیه و امدادهای غیبی همواره از ملت ایران در مقابل استکبار محافظت کرده و موجب شکست آن ها شده است 

 

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در حادثه پنج اردیبهشت 1359 که همه نیروهای کشوری در خواب بودند، خداوند بدون واسطه، با مأمورکردن شن‌ها به کمک ملت ایران آمد.

 

فدوی ادامه داد: تا وقتی که مردم به وظایف دینی و الهی خویش عمل کنند، خداوند نیز به وعده‌های الهی خویش عمل می‌کند.

 

 وی افزود: خداوند دائم می‌خواهد بندگان خویش را عزّت دهد و برای عزّت بخشیدن به بندگانش، شروطی گذاشته است.

 

 فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: کتاب‌های زیادی توسط آمریکایی‌ها برای ماجرای طبس نوشته و در جای جای این کتاب‌ها عظمت خداوند، ملت و انقلاب اسلامی بیان شده است.

 

فدوی بابیان‌این که پیروزی جناح حق بر جناح باطل امری لازم و ضروری است، خاطرنشان کرد: ماهیت واقعه طبس در واقع ماهیت حق و باطل است و حق و باطل هیچ‌گاه در کنار یکدیگر قرار نمی‌گیرد؛ شیطان بزرگ هیچ‌گاه نمی‌تواند با ایران اسلامی کنار بیاید و پشتیبانی خداوند و قدرت ولایت فقیه و امدادهای غیبی همواره از ملت ایران در مقابل استبکار محافظت کرده و موجب شکست آن شده است.

 

وی با بیان‌ این که در اکثر جنایات دنیا آمریکایی‌ها نقش تراز اول را داشته‌اند، اظهار کرد: در یک سال‌ونیم آخر جنگ تحمیلی، آمریکایی‌ها با تمام توان در منطقه خلیج فارس حضور پیدا و شکستی بزرگ را تجربه کردند.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر آمریکایی‌ها بدانند که به عنوان مثال تا آخر وقت امروز می‌توانند انقلاب را نابود کنند و در این راه موفق می‌شوند، قطعا این کار را به فردا موکول نخواهند کرد اما چون به اطمینان صددرصدی رسیده‌اند که نمی‌توانند هیچ‌ضربه‌ای به انقلاب اسلامی بزنند، فعلا سرجای خویش نشسته‌اند.

 

فدوی با بیان‌ این که خداوند حجت خود را برای همگان مشخص کرده است، افزود: داشته‌های ملت ایران، داشته‌هایی تاریخی است که ملت ما تنها این داشته‌ها را شنیده بلکه آن‌ها را دیده‌اند.

 

وی تصریح کرد: باید در هر مواجهه و در هر صحنه‌ای اعم از نظامی، اقتصادی و سیاسی به دانستن دو نکته‌ داشته‌های انقلاب اسلامی و نداشته‌های دشمن اذعان داشته باشیم.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: وقتی ملت ما بیدار بوده و در هر صحنه‌ای حاضر باشند، یقینا این امر، دلسردی دشمن را به همراه خواهد داشت.

 

فدوی یادآور شد: وقتی دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند به ملت شریف ایران ضرر برسانند به طرف تحریم‌ها پیش رفته‌اند.

 

وی گفت: کسانی که در رواق استکبار هستند تا وقتی که مجبور نباشند از رواق استکبار پایین نمی‌آیند./968/پ202/ب5 

ارسال نظرات