۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۵۷۰۶۰
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

فرهنگ و هنر فرمایشی نیست/ همدلی و وفاق باید در مجموعه های فرهنگی و هنری موج بزند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ارزانی با بیان این که فرهنگ و هنر فرمایشی نیست و باید همدلی و وفاق در این مجموعه های فرهنگی و هنری موج بزند، گفت: باید با این همدلی و دوستی در مسیر عبادت خداوند گام برداریم.
حجت الاسلام ارزاني، رييس دفتر تبليغات اسلامي اصفهان

به گزارش خبرنگار خیرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: اصفهان جایگاه بسیار والایی در عرصه فرهنگ و هنر دارد و مهد پرورش هنرمندان، اندیشمندان و فرهیختگان است.


وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تسهیل کننده فعالیت های فرهنگی و هنری تشکل ها و سازمان های فرهنگی و هنری است و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با بیان نیازها و برنامه های خود به مسؤولان، برنامه ریزی برای فعالیت های فرهنگی و هنری انجام می دهند.

 

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان توحیدی در کنار یکدیگر در این استان را نمونه ای از ظرفیت بالای فرهنگی اصفهان بیان کرد و گفت: باید با همراهی و همدلی یکدیگر در عرصه پیش رفت استان در ابعاد مختلف بویژه فرهنگ و هنر تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام ارزانی ادامه داد: در این عرصه، مدیریت واژگون و معکوس است و هنرمندان باید به مدیر بگویند که چه کاری باید صورت گیرد و ما به عنوان خدمتگزار باید فضا را تسطیح کنیم.



مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در این دستگاه های فرهنگی، مسؤولان به صورت دستوری عمل نمی کنند بلکه بر اساس نیازها  و فعالیت های زیر مجموعه کار می کنند.

 

وی با بیان این که فرهنگ و هنر فرمایشی نیست و باید همدلی و وفاق در این مجموعه های فرهنگی و هنری موج بزند تصریح کرد: باید با این همدلی و دوستی در مسیر عبادت خداوند گام برداریم.

 

حجت الاسلام ارزانی در پایان با اشاره به این که همه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه باید در مسیر عبادت خداوند گام بردارند گفت: فعالیت های فرهنگی و هنری استان اصفهان مبتنی بر وفاق و همدلی اصحاب و فرهنگ و هنر و با دلسوزی مسؤولان فرهنگی استان اصفهان همراه است./939/پ202/ب4

ارسال نظرات