۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰
کد خبر: ۲۵۷۱۷۶
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل:

همدلی و همزبانی عامل خنثی کننده نقشه‌های دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آران و بیدگل گفت: وحدت بین مردم و دولت و جناح ها یک ضرورت است، چرا که دشمن به دنبال دو قطبی کردن ملت به واسطه مذاکرات هسته ای است.
حجت الاسلام سيد محمد موسوي

حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه شهرستان آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب سال جاری را با شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری کرده است، افزود: دلیل انتخاب این شعار برای سال جاری، حساس بودن شرایط داخلی و خارجی سال 94 برای ایران است.

 

وی افزود: ایران در خارج از کشور با چالش هایی در منطقه، خاورمیانه و بین الملل رو به رو است که دشمن برای ما ایجاد کرده، از این رو نیروهای انقلابی باید با همکاری و همزبانی در کنار یکدیگر بوده و یاور دولت نیز باشند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که ایران در مذاکرات حساس هسته ای نیز قرار دارد، گفت: وحدت بین مردم و دولت و جناح ها یک ضرورت است، چرا که دشمن به دنبال دو قطبی کردن ملت به واسطه مذاکرات هسته ای است.

 

امام جمعه آران و بیدگل وحدت و همدلی و همزبانی را عامل خنثی کردن نقشه های دشمن دانست و گفت: وجود مشکلات اقتصادی نیز دلیلی بر انتخاب این شعار است، از این رو دولت برای رفع این مشکلات نیاز به همکاری و همراهی مردم دارد.

 

به گفته وی، همدلی و همزبانی بین دولت و ملت و همچنین بین گروه های مردمی یک بایسته در سال جاری است، چرا که حل بسیاری از مشکلات در گرو محقق شدن شعار سال بوده تا ازاین طریق بتوان با اقتدار به مسیر انقلاب ادامه داد.

 

وی با اشاره به این که شعار سال هیچ تعارضی با انتقاد به دولت ندارد، افزود: معنای همدلی عدم انتقاد نیست، بلکه انتقاد عامل پیشرفت دولت ها است به شرط آنکه نقد دلسوزانه، منطقی و بدون تخریب باشد تا در راستای شعار سال قرار گیرد.

 

حجت الاسلام موسوی گفت: هرگاه دشمنان، ملت و دولت را کنار یکدیگر دیده اند از مواضع زیاده خواهانه خود عقب نشینی کرده و قدرت ایران بیشتر به رخ استکبار کشیده شده است، از این رو رمز موفقیت ایران و سرمایه نظام، پشتیبانی و دفاع مردم از انقلاب است که اگر این پشتوانه مردمی تقویت شود خواهد توانست ضامن پیروزی و اقتدار روز افزون و عزت ایران اسلامی باشد و در غیر این صورت موجب شکاف بین آحاد ملت و امیدواری دشمن خواهد شد./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات