۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۲۵۷۱۸۰
حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی:

قانون باید حامی آمران به معروف باشد/ جنایات آل سعود در یمن بزرگ‌ترین منکر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به جایگاه والای آمران به معروف و ناهیان از منکر، گفت: در جامعه باید شرایطی پیش بیاید که مردم، قانون را حامی خود در این امر ببینند و بر اساس دستورات اسلام به امر به معروف و نهی از منکر بپردازند.
نماينده ولي فقيه در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان، شب گذشته در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به وظیفه همگانی در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: اگر فریضه امر به معروف در جامعه اسلامی نهادینه شود، جامعه از منکرات منزه می شود.

 

وی با اشاره به جنایات عربستان و کشتار مردم بی گناه یمن، اظهار داشت: ریختن خون انسان بی گناه از بزرگترین منکرات است و نباید سازمان ملل در مقابل این منکر بزرگ سکوت کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی خاطرنشان کرد: آل سعود دست به کشتار مردم بی گناه و بی دفاع یمن می زند و حتی اجازه نمی دهد سایر کشورها کمک های دارویی خود را به یمن ارسال کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به قدرت نظامی کشور افزود: شاهزادگان عربستانی به این قدرت کشور ایران اذعان دارند، قدرتی که مدیون اتکا به دین اسلام و پیروی از آن است.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان به جایگاه والای آمران به معروف و ناهیان از منکر از دید قرآن اشاره کرد و گفت: آن ها مأموران خدا در زمین هستند و باید از زبان اسلام سخن بگویند، در جامعه نیز باید شرایطی پیش بیاید که مردم، قانون را حامی خود در این امر ببینند و بر اساس دستورات اسلام به امر به معروف و نهی از منکر بپردازند./967/پ202/ب4

ارسال نظرات