۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۲۵۷۲۴۷
آیت الله صفایی بوشهری:

تهدید دشمن، با جهاد خبری دانش بنیان و اسلامی به فرصت تبدیل شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: با جهاد خبری دانش بنیان و اسلامی و استفاده از فناوری های جدید می توان تهدید دشمن را در تهاجم نرم به فرصت تبدیل کرد.
آيت‌الله غلامعلي صفايي بوشهري، نماينده ولي فقيه در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز در دیدار معاون خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: در شرایط کنونی اخبار و اطلاعات در جهان، اندیشه ها و اذهان عمومی را مهندسی و معماری می کند.

 


وی افزود: مدیریت دانش بنیان اخبار و اطلاعات استراتژیک است و در شرایطی که جهان سلطه با داشتن شبکه های خبری متنوع در حال فعالیت است، تنها با تهیه و انتشار اخبار صحیح می توانیم توطئه های آنها را خنثی کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ایجاد سامانه دانش بنیان و اسلامی مدیریت خبر در فضای ملی و فراملی ضروری است.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به ضرورت دفاع مقدس خبری افزود: با جهاد خبری دانش بنیان و اسلامی و استفاده از فناوری های جدید می توان تهدید دشمن را در تهاجم نرم به فرصت تبدیل کرد.

 


وی ادامه داد: اگر رسانه های مهم نظام وارد مقوله سیاسی و زودگذر شوند به طور قطع دچار درون گرایی، ضعف و ایستایی می شوند.

 

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه تصریح کرد: خبرگزاری های فعال در کشور باید در تراز انقلاب اسلامی و اندیشه های مقام معظم رهبری به سمت دفاع مقدس خبری گام بردارند زیرا در غیر این صورت دچار مشکل می شویم.

 

وی با تاکید بر داشتن فقه خبری یادآور شد: امروز در حوزه رسانه به تحول بنیادین راهبردی با نگاه دفاع مقدس خبری نیاز داریم.

 


امام جمعه بوشهر اظهار داشت: جامعه خبری نباید به اندیشه هایی که تاریخ مصرف مشخص دارند، محدود باشد.

 


وی صحت، دقت، امانتداری، سرعت در ارایه مطالب با انگیزه هدایت را از شاخصه های خبرگزاری ها عنوان کرد.

 


آیت الله صفایی بوشهری با بیان این که در مقابل تهاجم خبری به جهاد اسلامی خبری نیاز داریم، گفت: جهان آینده جهان مدیریت اسلامی خبری از ایران خواهد بود و خبرگزاری جمهوری اسلامی نقشی مهم در تحول، تمدن و نظم نوین جهان خواهد داشت./833/پ203/ب4

ارسال نظرات