۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۵۷۲۵۵
دبیرکل جنبش آزادگان بحرین:

مردم بحرین از انقلاب مسالمت‎آمیز خود عقب نشینی نمی‎کنند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جنبش آزادگان بحرین از ادامه بازداشت رهبران سیاسی این کشور انتقاد کرد و گفت: مردم بحرین از انقلاب مسالمت آمیز خود عقب نشینی نمی‎کنند.
سعيد شهابي، معارض بحريني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سعید شهابی، دبیرکل جنبش آزادگان بحرین و رییس مرکز وحدت اسلامی لندن، طی بیانیه با انتقاد از اقدامات برخی از سیاستمداران و روشنفکران بحرینی پرداخت و گفت: برخی از روشنفکران بحرینی در ظاهر خواستار اجرای دموکراسی در کشور هستند ولی در باطن و عمل بر خلاف آن قدم بر می‎دارند.


وی مردم بحرین را در دست‎یابی به اهداف مشروع انقلاب ثابت قدم توصیف کرد و افزود: مردم بحرین با توجه به گذشت چهار سال از آغاز انقلاب همچنان برای تحقق آرمان‎های انقلاب تلاش می‎کنند و شعار سرنگونی حکومت آل‎خلیفه سر می‎دهند.


دبیرکل جنبش آزادگان بحرین افزود: بحرینی ها از اقدامات آل‎خلیفه ترسی به خود راه نمی‎دهند و از شعارهای خود عقب نشینی نمی‎کنند.


وی از استمرار بازداشت رهبران انقلابی و دینی بحرین  انتقاد کرد و تصریح کرد: آل‎خلیفه به اقدامات جنایتکارانه خود ادامه داده و زندانیان سیاسی را به بدترین شکل شکنجه می‎کند.


سعید شهابی بازداشت فاضل عباس، دبیرکل جمعیت دموکرات ملی وحدت خواه بحرین را محکوم کرد و خاطرنشان ساخت: حکومت آل‎خلیفه فاضل عباس را به سبب انتقاد از یورش نظامیان عربستان به یمن بازداشت و محاکمه کرده است.


وی ادامه داد: حکومت آل‎خلیفه با بازداشت رهبران سیاسی بحرین بار دیگر ثابت کرد که نقشه‎های شوم عربستان علیه یمن با شکست مواجه شده است./994/ب902/د

ارسال نظرات