۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۲۵۷۳۹۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

راه عدالت و پیشرفت جامعه تکیه بر قرآن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر این که رسیدن به کمال را باید در قرآن جست‌وجو کنیم، گفت: راه عدالت و پیشرفت جامعه تکیه بر قرآن است.
نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در آیین افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم و دیدار با دانش آموزان علوم قرآنی استان با تقدیر از معلمان قرآنی گفت: ما هر چه داریم از وجود معلمان قرآنی است.

 

وی روی آوردن به قرآن را یکی از کارهای آموزش و پرورش بیان کرد و عنوان داشت: طرح حفظ قرآن در بین دانش آموزان و معلمان، طرح مفاهیم و تلاوت قرآن و روخوانی قرآن از برنامه های ارزشمند آموزش و پرورش است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید نظام تعلیم و تربیت بر پایه قرآن و عترت باشد، افزود: در این راستا می توانیم رسالت انقلاب اسلامی را بر دوش بکشیم.

 

وی با بیان این که نوجوانان دل های پاکی دارند و حق طلب هستند، خاطرنشان کرد: قرآن بر دل پاک می نشیند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که سبک زندگی ما باید قرآنی باشد، گفت: با شناخت دقیق قرآن می توان زندگی سعادتمندی برای خویش رقم زد.

 

قرآن هویت و شناسنامه مسلمان است

 

امام جمعه خرم آباد با بیان این‌که قرآن هویت وشناسنامه مسلمان است، اظهار داشت: قرآن کتاب زندگی مسلمانان است، ما باید قرآن را در زندگی خویش پیاده کنیم.

 

وی قرآن را برطرف کننده دغدغه های بشر دانست و افزود: قرآن شفای درد و بیماری های روحی و روانی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که امروز بشریت به درد تفرقه دچار است، عنوان داشت: بشریت امروز از زندگی خویش لذت نمی برند.

 

عامل دوری از آشفتگی و سردرگمی بشریت مراجعه به قرآن است

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که دنیای غرب دچار آشفتگی و سردرگمی شده است، یادآور شد: راه چاره مراجعه به قرآن است.

 

وی در ادامه با تأکید بر این که شناخت قرآن برای هر مسلمانی ضروری است، گفت: نخستین پیام قرآن خردورزی و علم آموزی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که قرآن انسان ها را به سوی نور هدایت می کند، افزود: توحید محوری، مسؤولیت پذیری، همدلی و هم زبانی پیام قرآن است.

 

وی با بیان این که راه عدالت و پیشرفت جامعه تکیه بر قرآن است، خاطرنشان کرد: تکیه بر قرآن برای رسیدن به تمدن اسلامی ضروری است./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات