۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۵۷۵۱۴
رییس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان:

حمایت از مذاکرات حزب الله و جریان المستقبل ضروری است

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان حمایت از مذاکرات حزب الله و جریان المستقبل را الزامی خواند و گفت: مردم یمن باید به دور از دخالت‌‎های خارجی سرنوشت خود را مشخص کنند.
شيخ ماهر عبدالرزاق، رييس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان خواستار از سرگرفتن فعالیت‌های نمایندگان پارلمان لبنان برای مقابله با هرج و مرج در این کشور شد و گفت: تعطیل کردن فعالیت‌های پارلمان لبنان به ضرر مردم است و موجب دامن زدن به بحران در کشور می‌شود.
 

 

وی افزود: عدم انتخاب رییس جمهور دلیل خوبی برای تعطیل کردن پارلمان و عدم رسیدگی به نیازهای مردم نیست.

 

 

این عالم اهل سنت لبنان با تأکید بر لزوم تنش زدایی از جبهه داخلی لبنان، گفت: حمایت از گفت‌وگوهای حزب الله و جریان المستقبل الزامی است. علاوه بر این باید برای آغاز سایر گفت‌وگوهای ملی که نقش مهمی در نزدیک تر کردن آرا و نظرات دارد را آغاز کرد.
 

 

شیخ ماهر عبدالرزاق در ادامه توقف تجاوز به یمن را امری ضروری دانست و افزود: باید اجازه داد که مردم یمن به تنهایی سرنوشت خود را تعیین کنند و جلوی دخالت بیگانگان را گرفت.
 

 

وی مقابله با رژیم صهیونیستی و نبرد با گروه‌های تکفیری را از اولویت جهان اسلام برشمرد و اظهار داشت که هماهنگی بین امت اسلامی برای مقابله با چالش‌های پیش رو می‌تواند بسیاری از مشکلات حل و فصل کند./983/ب902/ک


 

ارسال نظرات