۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۲۵۷۸۳۵

تقاضای هم جنس گرایان از پاپ

خبرگزاری رسا ـ همجنس گرایان با ارسال نامه ای از پاپ خواستند که از حضور نمایندگان خود در تظاهرات حمایت از ازدواج طبیعی جلوگیری کند.
پاپ
 
به گزارش خبرگزاری رسا، هفته گذشته تظاهراتی در حمایت از ازدواج طبیعی (ازدواج بین زن و مرد) در آمریکا برگزار شد و گروه های همجنس گرا از پاپ خواستند که مانع از حضور سفیر واتیکان و نماینده پاپ در این تظاهرات شود.
 
برخلاف خواسته این گروه ها، اسقف کارلو ماریا ویگنو، سفیر واتیکان در این تظاهرات سالانه در واشنگتن شرکت کرده و حمایت خود و جامعه کاتولیک را از ازدواج طبیعی اعلام کرد.
 
نماینده هم جنس بازان سه روز پیش از برگزاری تظاهرات اعلام کرد که این تظاهرات که مملو از نفرت پراکنی علیه هم جنس گرایان است، جای سفیر و نماینده بزرگترین دین جهان نیست. پاپ همیشه از عشق و علاقه صحبت کرده است اما گویا این تظاهرات یک استتثنا است.
 
هم جنس بازان همیشه انجمن ملی حمایت از ازدواج طبیعی (NOM, National Organization for Marriage) را که این تظاهرات سالانه را ترتیب داده است؛ متهم به نفرت افکنی کرده اند.
 
انجمن همجنس بازان حامیان ازدواج طبیعی را متهم به اشاعه بد رفتاری و تبعیض در لوای حمایت از ازدواج کرد.
 
با این که نماینده پاپ و چند اسقف عالی رتبه آمریکا در راهپیمایی حمایت از ازدواج شرکت کردند، امری عجیب و فوق العاده نیست. اما سوال این جاست که چگونه گروه هایی منحرف که در همه ادیان آسمانی محکوم شده اند، به خود جرات داده و از شخص اول مسیحیان یعنی پاپ خواستار لغو حضور نمایندگان خود در راهپیمایی حمایت از ازدواج شده اند.
 
می‌توان گفت که موضع گیری منفعلانه پاپ در برابر همجنس گرایان و یا حمایت ضمنی از آنان، به این گروه های منحرف اجازه چنین درخواستی را داده است.
 
پاپ دو سال پیش در پاسخ به سوالی درباره همجنس بازان گفته بود: "اگر فردی خداجو و پاک نیت باشد، من کیستم که درباره وی قضاوت کنم؟"/847/ب902/ک
ارسال نظرات