۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۲۵۸۰۶۱
یکی از علمای سنی لبنان:

تجاوز عربستان به یمن نتیجه‎ای جز شکست ندارد

خبرگزاری رسا ـ رییس جبهه عمل مقاومت اسلامی لبنان از مقاومت مردم یمن در برابر تجاوز عربستان تقدیر کرد و خاطرنشان ساخت که یورش عربستان به یمن نتیجه‎ای جز شکت درپی نخواهد داشت.
شيخ زهير جعيد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ زهیر الجعید، رییس جبهه عمل مقاومت اسلامی لبنان، امروز طی بیانیه‎ای به بررسی مسائل منطقه پرداخت و نوشت: تجاوز و یورش عربستان به یمن نتیجه‎ای جز شکست درپی نخواهد داشت.


وی از مقاومت خوب مردم یمن در برابر هجمه سنگین عربستان قدردانی کرد و افزود: مردم یمن از درک و شعور بالای سیاسی، ملی و اسلامی برخوردار هستند.


رییس جبهه عمل مقاومت اسلامی لبنان تصریح کرد: در همان روزهای اول تجاوز عربستان به یمن اعلام کردیم که هر جنگی علیه مردم بی دفاع محکوم به شکست است. مردم یمن، انسان‎های شریف، با عزت، باکرامت و مقاوم هستند. انتخاب دولت و رسیدن به دموکراسی حقیقی حق مردم یمن است.


وی آمریکا را پشت پرده تجاوز عربستان به یمن خواند و گفت: عربستان با حمایت و پشتیبانی آمریکا به مردم مظلوم یمن حمله کرد. آنان درپی پخش بذر نفاق و فتنه مذهبی و طائفه‎ای در کشورهای منطقه هستند.


این عالم اهل سنت، اعلام پایان جنگ موسوم به «طوفان قاطع» و آغاز آن با هر عنوان را نشان از شکست عربستان خواند و تصریح کرد: آل‎سعود در برابر مردم انقلابی یمن شکست خورده است.


وی خطاب به دولت‎مردان عربستانی گفت: آل‎سعود به جای تجاوز به مردم مظلوم یمن و کشتار آنان به مردم فلسطین علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی کمک و از مسجد الاقصی که اولین قبله و سومین حرم شریف مسلمانان دفاع کند.


شیخ زهیر الجعید ادامه داد: متاسفه هیچ صدایی از اتحادیه کشورهای عربی و همایش‎های اسلامی که در مکان‎های مختلف برگزار می‎شود جهت کمک به مردم مسلمان فلسطین و قدس شریف شنیده نمی‎شود./994/ب902/د

ارسال نظرات