۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۲۵۸۲۲۴
فعال دانشجویی:

لغو برنامه های فرهنگی و سیاسی به روند عادی در دانشگاه پیام نور تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ یک فعال دانشجویی گفت: متاسفانه مسؤولان فرهنگی دانشگاه پیام نور مشهد به هر بهانه ای برنامه های فرهنگی و سیاسی این دانشگاه را لغو می کنند و این امر به روند عادی در این دانشگاه تبدیل شده است.
مناظره دانشگاه

علی جهانی، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد پس از لغو غیرمنتظره مناظره ای با عنوان خدمات اصولگرایان و اصلاح طلبان به انقلاب اسلامی، طی مصاحبه ای با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: برنامه ی کرسی آزاد اندیشی «خدمات اصولگرایان و اصلاح طلبان به انقلاب اسلامی» با مخالفت مسؤولان دانشگاه لغو شد.

 

 وی با گلایه از این که مسؤولان فرهنگی دانشگاه بعد از تایید کلی برنامه در شورای فرهنگی، چند ساعت قبل از اجرای برنامه به دلایل نامشخصی اقدام به لغو این برنامه کرده اند، افزود: لغو برنامه های فرهنگی و سیاسی در دانشگاه پیام نور مشهد به روند عادی مسؤولان تبدیل شده است.

 

جهانی با بیان این که مسؤولان دانشگاه از ابتدا در جریان برگزاری این برنامه بوده و حتی از حضور میهمانان برنامه اطلاع داشتند، گفت: یکی از دلایل اعلام شده از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه، تایید نشدن انتخابات شورای مرکزی این تشکل و به تبع آن تعلیق فعالیت های انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه است.

 

 این فعال دانشجویی با تصریح بر این که انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور اسفند ماه سال گذشته و در حضور مسؤولان این دانشگاه برگزار و تایید شده است، ادامه داد: اگر دانشگاه دلیلی برای به رسمیت نشناختن این شورا و انتخابات آن دارد باید به صورت مکتوب و مستند ارائه دهد.

 

 وی با بیان این که اگر انجمن اسلامی دانشگاه به حالت تعلیق است، پس چرا برنامه این تشکّل در شورای فرهنگی دانشگاه تصویب می شود، گفت: لغو برنامه های این دانشگاه فقط با نظر شخصی سرپرست فرهنگی صورت می گیرد و دلایل عنوان شده از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه بهانه ای بیش نیست.

 

جهانی در پایان اضافه کرد: متاسفانه مسؤولان دانشگاه به هر بهانه ای سعی در ایجاد فضایی به دور از فعالیت های دانشجویی در سطح این دانشگاه دارند.

 

لازم به ذکر است سید جلال جلالی، سرپرست فرهنگی دانشگاه پیام نور مشهد، در رابطه با لغو این برنامه حاضر به پاسخگویی نشد./930/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات