۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۲۵۸۳۰۱
علمای بحرین تأکید کردند؛

مردم بحرین در برابر آل‎خلیفه سر ذلت فرود نمی‎آورند

خبرگزاری رسا ـ علمای بحرین از امام جماعت منطقه المالکیه این کشور حمایت کرده و خاطرنشان ساختند که مردم این کشور در برابر آل‎خلیفه سر ذلت فرود نخواهند آورد.
تجمع علماي بحرين در اعتراض به انحلال شوراي اسلامي علما

 

به گزارش خبرگزاری رسا، علمای بحرین امروز طی بیانیه‎ای حکم دادگاه رژیم آل‎خلیفه علیه حجت الاسلام سید صادق المالکی، استاد حوزه علمیه و امام جماعت منطقه المالکیه را محکوم کردند.


در این بیانیه آمده است: سید صادق المالکی به سبب آزادی بیان و با اتهام‎های واهی بازداشت و محاکمه شده است.


علمای بحرین، سید صادق المالکی را انسانی صادق، باصفا و با اخلاق توصیف کردند و خاطرنشان ساختند که امام جماعت منطقه المالکیه هیچگونه جرمی مرتکب نشده است. حکومت آل‎خلیفه با بازداشت این عالم بحرینی نشان داد که کمک به فقرا جرم محسوب می‎شود.


آنان با محکوم کردن اقدامات آل‎خلیفه علیه مردم مظلوم بحرین تصریح کردند: حکومت آل‎خلیفه از دادگاه و قانون در راستای اهداف سیاسی، حقوقی و مذهبی خود استفاده می‎کند.


در این بیانیه تأکید شده است: مردم بحرین زیر فشار ظالمانه آل‎خلیفه سر ذلت فرود نخواهند آورد و همچنان از حقوق مشروع و از دست رفته خود دفاع می‎کنند.

 

گفتنی است دادستانی بحرین به سید صادق المالکی اتهام زده که اموالی را جمع آوری کرده و آنها را به اشخاص مشکوک تحویل داده است./994/ب901/د

ارسال نظرات