۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۵۸۴۴۳
آیت الله نمازی:

خادمان ظاهری حرمین شریفین مزدوران واقعی صهیونیست ها هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان رژیم آل سعود را مزدور واقعی اسرائیل غاصب و استکبار جهانی دانست و تاکید کرد: وتوی چندین طرح مربوط به آتش بس در یمن در شورای امنیت نشان دهنده اتحاد جبهه کفر علیه جبهه حق است.
آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله نمازي آيت الله نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان، ‌ظهر امروز در جمع طلاب مقیم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با حساس خواندن شرایط حساس کنونی جهان اسلام گفت: دشمنان اسلام، آمریکا و صهیونیسم جهانی و اروپا همه بر علیه اسلام با یکدیگر متحد شده اند.

 

وی افزود: متأسفانه امروز کشورهای اسلامی مدعی اسلام، آل نهیان، آل خلیفه و آل سعود که خود را خادم الحرمین می داند و ظاهرا مسلمان اما مزدوران صهیونیست ها هستند و شمشیری که دست آنها است بر علیه مسلمانان است و همه تلاش آنها تحریک اهل سنت بر علیه شیعه با سؤوالات انحرافی در باره اهل بیت و فقه اهل بیت است.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به وقایع تلخ در کشورهای پاکستان، بحرین و یمن و همراهی شورای امنیت و مدعیان دروغین حقوق بشر با جنایت کاران آل سعود و کشورهای همراه آنها گفت: شورای امنیت تاکنون چندین طرح آتش بس در یمن را وتو کرده که این امر بیانگر اتحاد جبهه کفر برای مقابله با جبهه حق و مسلمانان است.

 

آیت الله نمازی یاد آورشد: امروز مسلمانان واقعی جهان تک و تنها در محاصره دشمنان قسم خورده اهل بیت(ع) قرار گرفته اند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سختی‌ها، مشکلات و درگیری های امروز جهان را صحنه امتحان و آزمایش جبهه حق در برابر جبهه باطل دانست و افزود: نظام آفرینش و خلقت، نظام امتحان و آزمایش است و خداوند همه بندگانش حتی حضرت ابراهیم را امتحان کرد اما او از این امتحان الهی، نمره قبولی گرفت.

 

آیت الله نمازی تأکید کرد: در فضای درگیری جبهه حق و باطل مهم این است که جبهه حق برنامه و تدبیر داشته باشد و در برابر جبهه باطل راکد و ساکت نباشد و همان راهی را که پیامبر رفت و هجرت کرد را ادامه دهد که باعث کمال انسان ها است.

 

وی با اشاره به این که امروز، روز قیام و جهاد است گفت: امروز، روز روحانیت آگاه شیعه است که بدانیم کی هستیم، از کجا آمده ایم و در چه جایگاه و موقعیتی جهانی قرار داریم و به کدام نقطه مطلوب باید حرکت کنیم.

 

آیت الله نمازی گفت: دستگاه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دشمن امروز در پاکستان و دانشگاه جده عربستان برای توسعه تفکر باطل وهابیت حساب شده طلبه تربیت می‌کنند و شما طلاب حوزه های علیمه شیعه باید در کنار دروس معمول حوزه، به فقه و حدیث و تفسیر اهل بیت آشنا باشید، ضمن این که با فقه و روایات تفکر وهابی نیز نیز آشنا باشید تا بتوانید جواب آنها را بدهید /1307/پ202/ج

 

ارسال نظرات