۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۵۸۴۷۸
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان:

انتقال میراث دینی و فرهنگی به نسل آینده وظیفه معلمان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان این که یک ملت باید میراث دینی، فرهنگی، تاریخی و اجتماعی خود را از نسلی به نسل دیگر سینه به سینه انتقال دهد، عنوان کرد: انتقال این مسأله برعهده آموزش و پرورش و قشر معلمان است.
محمد تقي زاده ، مدير کل آموزش و پرورش خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمد تقی زاده، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان، ظهر امروز، در سی و یکمین یادواره یادواره بزرگداشت مقام معلم و استاد شهید مرتضی مطهری گفت: ضمن گرامیداشت روز معلم و استاد شهید مطهری، میلاد امام علی(ع) را تبریک و تنهیت عرض کردند.

وی با اشاره به مناسبت های دینی و مذهبی کشور اظهار داشت: دریافت پیام و نکته مهم این مناسبت ها مهم ترین وظیفه در این خصوص است؛ گام نهادن در مسیر پیشرفت و توسعه لازمه فهم و شناخت این پیام ها است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان این که یک ملت باید مواریث فرهنگی، تاریخی و اجتماعی خود را از نسلی به نسل دیگر سینه به سینه انتقال دهد، عنوان کرد: انتقال این مسأله برعهده آموزش و پرورش و قشر معلمان است.

تقی زاده به سخنی از رهبر معظم انقلاب درباره تربیت اشاره کرد و افزود: براساس این فرمایش اگر یک انقلاب نتواند مشکلات اقتصادی خود را حل کند قابل سرزنش نیست اما این که نتواند مشکلات تربیتی خود را حل کند قابل ملامت است.

وی با تأکید بر این که آموزش و پرورش باید اولویت اول جامعه قرار گیرد، عنوان کرد: اگر معلم آسیب ببیند در حقیقت جامعه آسیب و زیان خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان با بیان این که انتظار معلمان از ملت و دولت دو مسأله است، عنوان کرد: قرار گرفتن به عنوان اولویت نخست و رفع همه تبعیض دو انتظار معلمان از ملت و دولت است.

تقی زاده گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی فرهنگی است و با خواندن و نوشتن آغاز می شود./9453/پ203/ب2

ارسال نظرات