۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۵۹۱۵۴
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله:

تجاوز به یمن پرده از چهره آل سعود برداشت

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تأکید براینکه جنگ عربستان و یمن به هیچ وجه عربی ـ فارسی و یا سنی ـ شیعی نیست، تأکید کرد که تجاوز به یمن پرده از چهره آل سعود برداشت.
شيخ نبيل قاووق رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای مقاومت اسلامی که امروز در منطقه شهابیه برگزار شد، مبارزه حزب الله با گروه‌های تکفیری را ادای تکلیف مقاومت اسلامی در قبال لبنان برشمرد و گفت: مقاومت اسلامی لبنان پیروزی‌های خود در برابر گروه‌های تکفیری در حومه القلمون و عرسال را ادامه خواهد داد.

 

وی افزود: تروریسم تکفیری امروز به یک واقعیت خطرناک در لبنان تبدیل شده است؛ گروه هایی مانند داعش، جبهه النصره و القاعده در مناطق مختلف این کشور فعالیت می‌کنند.

 

این عالم لبنانی تکفیری‌ها را خطری برای همه مذاهب و طوایف این کشور دانست و اظهار داشت: هر کس که این خطر را ندیده بگیرد بدون شک ماهیت تجاوز تکفیری‌ها را ندیده گرفته است. همان مسؤولیتی که مقاومت را مجبور به مقابله با رژیم صهیونیستی کرده است، امروز ایجاب می‌کند که جلوی پیشروی تکفیری‌ها را بگیرید.
 

حجت الاسلام قاووق با تأکید براینکه خطری که عراق، لبنان، سوریه و یمن را تهدید می‌کند یکسان است، گفت: در سوریه، لبنان و عراق شاهد جنگ نیابتی هستیم اما در یمن آل سعود به صورت مستقیم وارد جنگ شده است.

 

این عضو ارشد حزب الله جنگ علیه یمن را تلاشی برای تسلیم ملت مسلمان این کشور دانست و افزود: این جنگ به هیچ وجه جنگی سنی ـ شیعی و یا عربی ـ فارسی نیست و عربستان در این تجاوز پرده از چهره خود برداشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: جنگنده های سعودی نه تنها به تکفیری‌های حاضر در یمن سلاح و مهمات می‌فرستند که زنان و کودکان بی‌گناه و غیرنظامیان را نیز هدف موشک های خود قرار می‌دهد./983/ب902/ک

ارسال نظرات