۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۲۵۹۲۱۱

ادعای دروغین رسانه‌های سعودی مبنی بر وجود آرامش در مناطق مرزی

خبرگزاری رسا ـ در حالی که مدارس مناطق مرزی عربستان تعطیل و پرواز هواپیماها به آن مناطق ممنوع اعلام شده است رسانه‌های تابع آل سعود از برقراری امنیت و آرامش در این مناطق سخن می‌گویند.
نا آرامي در مناطق مرزي عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در زمانی‌که رسانه‌های تابع آل سعود از آرامش کامل مناطق مرزی سخن می‌گویند خبرها حاکی از شرایط اضطراری و آمادگی نظامی این مناطق است.


سعد الفقیه، دبیر جنبش اسلامی اصلاح عربستان اعلام کرد که عربستان مدعی است که در مناطق مرزی مانند جازان و نجران امنیت و آرامش برقرار است اما آمادگی نظامی نیروهای امنیتی به طور کامل در این مناطق خلاف آن را ثابت می‌کند.


سعد الفقیه در صفحه اجتماعی تویتر خود نوشت: آرامش دروغینی که مقامات سعودی آن‌را اداعا می‌کنند خیانت بزرگی از جانب مسوولین نسبت به مردم مناطق مرزی است. اخیرا این مناطق مورد اصابت خمپاره‌های نیروهای قبایل یمنی قرار گرفت.


وی در سوالی خطاب به مسوولین عربستانی از آنان پرسید که اگر در این مناطق امنیت و آرامش برقرار است پس چرا مدارس نجران تعطیل شده و پرواز هواپیماها به این مناطق ممنوع اعلام شده است.


گفتنی است انصارالله یمن در بیانیه‌های متعددی اعلام کرده است که به زودی به زیاده‌خواهی‌های عربستان پاسخ کوبنده‌ای خواهد داد و همچنین قبایل مرزنشین یمنی نیز با خشم نسبت به اقدامات جنایتکارانه عربستان به مناطقی چون نجران و جازان حمله و امنیت این مناطق را به شدت متزلزل کردند./1321/ب902/ک

ارسال نظرات