۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۲۵۹۲۲۹

برگزاری دوره دین و رسانه در مدارس علمیه مشهد

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه خراسان رضوی از آغاز دوره جدید دین و رسانه در اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
دين و رسانه

محمود زنده دل، مدیر اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر افزود: با توجه به شناسایی ظرفیت  هنری طلاب حوزه علمیه خراسان این دوره ها پس از شناسایی طلاب مستعد در زمینه هنر و رسانه، امسال در مدارس علمیه مشهد اجرا خواهد شد.

 

وی، هدف از برگزاری این دوره ها را آشنایی طلاب جوان با تهدیدها و فرصت های رسانه ای نوین در مسیر تبلیغ دین، آگاه سازی از آسیب های فضای مجازی و شبکه های ماهوارای، تکنیک ها و روش های نفوذ دشمنان در جوامع اسلامی و چگونگی تبدیل تهدیدها به فرصت های تبلیغی، عنوان کرد.

 

مدیر اداره کل پژوهش های اسلامی صداوسیمای خراسان رضوی با بیان این که نام نویسی از طلاب در مدارس انجام می شود، یادآور شد: این دوره ها ویژه طلاب سطح دو به بالا و با  دو گرایش سواد رسانه ای و رسانه شناسی برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است با توجه به تغییر ساختار سازمان صداوسیما، دفتر مرکز پژوهش های اسلامی صداوسیما به اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه تغییر یافته است./930/ت303/ب5

 

ارسال نظرات