۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۲۵۹۳۸۰
آیت الله نابلسی:

رسانه‌های عربی به دنبال سرپوش گذاشتن بر ناکامی حکومت‌های خود هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدا با تأکید براینکه محور مقاومت توانایی مقابله با چالش‌های مختلف را دارد، گفت: رسانه‌های عربی تلاش دارند بر روی شکست حکومت‌های خود سرپوش بگذارند.
عفيف نابلسي، مدير حوزه علميه امام صادق (ع) صيداي لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدای لبنان در دیدار با علی ضعون، از مسؤولان حزب الله  با تأکید بر پیروزی مقاومت اسلامی با امکانات اندک در برابر رژیم صهیونیستی، گفت: اگرچه مقاومت اسلامی امروز باید توان هنگفتی را بپردازد و شمار بسیاری از نیروهای خود را فدا کند اما این امر به مراتب بهتر از آن است که نسل های بعد در خواری و ذلت به زندگی خود ادامه دهند.

 


وی افزود: دروغ پراکنی برخی رسانه ها برای تضعیف محور مقاومت اسلامی از هیچ ارزشی برخوردار نیست.

 

این عالم لبنانی با تأکید براینکه مردم اهمیتی به ادعاهای نخ نما شده رسانه‌های مغرض نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: کسانی که از موفقیت عملیات طوفان قاطعیت و یا پیروزی تروریست‌ها در سوریه سخن به میان می‌آورند تلاش دارند، بر ناکامی حکومت‌های  خود سرپوش بگذارند.

 

آیت الله نابلسی تصریح کرد: مقاومت اسلامی توانایی تغییر موازنه قوا و مقابله با چالش های پیش رو را دارد و بدون شک آینده خوبی را برای امت اسلامی رقم می‌زند.

 

وی تقسیم کشورهای اسلامی را تلاش خطرناکی توصیف کرد که همگان برای فراگیر شدن صلح و امنیت باید به مقابله با آن بپردازند./983/ب902/ک

ارسال نظرات