۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۵۹۴۱۸
دبیرکل جنبش آزادگان بحرین:

آل‎سعود سناریو رژیم اشغالگر اسرائیل را در یمن اجرا کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جنبش آزادگان بحرین خواستار محاکمه آل سعود و آل‎خلیفه شد و تصریح کرد که آل‎سعود سناریو رژیم اشغالگر اسرائیل را در یمن اجرا کرد.
سعيد شهابي، دبيرکل جنبش آزادگان بحرين و رييس مرکز وحدت اسلامي لندن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سعید شهابی، دبیرکل جنبش آزادگان بحرین و رییس مرکز وحدت اسلامی لندن، امروز طی نشستی خبری بر ادامه انقلاب مسالمت آمیز این کشور تاکید کرد و گفت: استمرار انقلاب بحرین تاکنون، نشان از ادامه جنایت‎های حکومت آل‎خلیفه و آل‎سعود علیه مردم مظلوم بحرین است.


وی از تسلط مزدوران اردنی بر زندانیان بحرینی انتقاد کرد و خاطرنشان ساخت: حکومت آل‎خلیفه و آل‎سعود به علت اقدامات خود باید مورد محاکمه قرار گیرند.


دبیرکل جنبش آزادگان بحرین وضعیت جسمانی عبدالجلیل السنکیس، عضو شورای اجرایی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین را بسیار اسفبار توصیف کرد و افزود: سازمان‎ های بین المللی و حقوق بشر باید از عبدالجلیل السنکیس حمایت کنند. این عضو شورای اجرایی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین به سبب بدرفتاری زندانبانان آل‎خلیفه با وی مجبور به اعتصاب غذا شده است.


وی در بخش دیگر سخنان خود اقدامات آل‌سعود را مشابه با رژیم اشغالگر اسرائیل دانست و تصریح کرد: آل‎سعود سناریوی غمباری را علیه مردم مظلوم یمن آغاز کرده است که درپی آن افراد بی گناه بسیاری به وسیله بمب و تجاوز‎های هوایی کشته و زخمی شده‎اند. آنان مانند رژیم اشغالگر اسرائیل که علیه غزه می‎جنگید وارد جنگ با مردم یمن شده‎اند./994/ب902/د

ارسال نظرات