۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۵۹۴۳۱
مسؤول بسیج طلاب آذربایجان غربی:

سیاست کاهش نسل در ایران توطئه‌ای برای تضعیف نظام است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سیاست کاهش تولید نسل در ایران که سال‌های طولانی در کشور تبلیغ شد، سیاست تحمیلی بیگانگان برای تضعیف کشور است.
کاهش جمعيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از ارومیه، حجت‌الاسلام نوروزعلی میرزایی، مسؤول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی در کارگاه آموزشی ازدیاد جمعیت سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان که ظهر امروز برگزار شد، سیاست کاهش تولید نسل را یک سیاست غلط خواند و اظهار کرد: خداوند متعال در آیه 31 سوره اسرا به مسأله تولید نسل اشاره کرده و می‌فرماید؛ «وَلَا تَقْتُلُوا أَوْلَادَکُمْ خَشْیَةَ إِمْلَاقٍ نَّحْنُ نَرْ‌زُقُهُمْ وَإِیَّاکُمْ إِنَّ قَتْلَهُمْ کَانَ خِطْئًا کَبِیرً‌ا»، یعنی روزی رسان شما و فرزندان شما من هستم و لذا نباید از ترس گرسنگی فرزندان خود را به قتل برسانید.

 

وی افزود: دو سال است که بحث ازدیاد نسل و جمع‌آوری فتاوای مراجع تقلید در این موضوع شروع شده است، چرا که بیشترین آسیبی که آینده کشور را تهدید می‌کند، بحث کاهش جمعیت است.

 

حجت‌الاسلام میرزایی با اشاره به تاثیر جمعیت کشورها در میزان نفوذ آن‌ها در جهان، اضافه کرد: این که کشور چین توانسته است تا این حد در اقتصاد جهان نفوذ کرده و تبدیل به یک کشور صنعتی شود، افزایش جمعیت آن است که توانسته‌اند با تولید بیشتر نبض بازار جهان را در دست بگیرند.

 

مسؤول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: دولت‌های سابق خواسته یا ناخواسته در امر افزایش جمعیت کشور غفلت کردند و امروز با یک بحران کاهش تولید نسل در کشور و پیر شدن جمعیت کشورمان روبرو هستیم.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه اشتباه بودن سیاست کاهش تولید نسل در کشور، ادامه داد: مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته در حرم امام رضا(ع) در جمع مردم فرمودند که «بحث فرزند کمتر، زندگی بهتر را به من قبولاندند»، تنها مسأله‌ای که مقام معظم رهبری بیان فرمودند که در سیاست کلان کشور اشتباه شد، بحث کاهش نسل است.

 

حجت‌الاسلام میرزایی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی که پس از 2500 سال حکومت طاغوت اتفاق افتاد پس از نهضت رسول اکرم(ص) در مدینه منوره، نخستین انقلاب اسلامی بود که بر اساس خواست مردم مسلمان و تحت کامل مدیریت دولت‌مردان مسلمان و شیعه مذهب تشکیل شد.

 

وی افزود: اما دوستانی ساده لوح و دشمنانی کینه‌توز، نمی‌توانستند حکومت اسلامی به معنای واقعی آن را تحمل کنند، بنابراین از همان ابتدا کمر همت خود را برای از بین بردن این انقلاب و ساقط کردن نهضت اسلامی امام خمینی(ره) بستند و در شرف انقلاب دولت مردان و ارکان صادق انقلاب را ترور کردند.

 

مسؤول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی، اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای رسیدن به هدف خود به هر کار ممکنی دست زدند و از هر راهی که به فکرشان می‌رسید سعی در تضعیف این انقلاب کردند و تغییر سبک زندگی اسلامی به غربی و نیز ترغیب فرهنگ کاهش زاد و ولد یکی از این راه‌ها است./936/پ202/ب4

ارسال نظرات