۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۵۹۵۵۴
همگام با سراسر کشور؛

شعار مرگ بر آل سعود در خیابان های زنجان طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ مردم ولایت مدار زنجان امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه برای اعلام همدردی با ستمدیدگان و مردم مظلوم یمن همچنین برای اعلام انزجار از حرکت های جنگ طلبانه رژیم آل سعود به خیابان ها آمدند و شعار مرگ بر آل سعود سر دادند.
راهپيمايي اعتراض به جنايات آل سعود در يمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، مردم ولایتمدار زنجان امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه همگام با مردم سراسر میهن اسلامی برای اعلام همدردی با مظلومان و ستمدیدگان یمن همچنین برای اعلام انزجار از سیاست های خصمانه و جنگ طلبانه رژیم آل سعود به خیابان ها آمدند.

 

بنابر این گزارش، مردم زنجان با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» از جنایات رژیم کودک کش و مظلوم کش آل سعود همچنین از سردمداران و حامیان این جنایت ها در منطقه که سبب ایجاد ناامنی در منطقه است، اعلام انزجار کردند.

 

مسؤولان استانی و نماینده ولی فقیه در زنجان نیز پا به پای مردم در این راهپیمایی و تظاهرات حضور یافته و سیاست های دوگانه و ضد و نقیض آمریکا در قبال کشورهای منطقه و حمایت از ظالم در عوض مظلوم را محکوم کردند.

 

در بیانیه پایانی این راهپیمایی مردمی نیز با اشاره به صبر استراتژیک مردم یمن و گروه انصار الله آمده بود: ما اکنون از ملت یمن و مسؤولان این کشور خواستاریم همانطور که با صبر استراتژیک خود تاکنون سبب ایجاد یمن یکپارچه شده اند این بار نیز با دفاع استراتژیک و حمله به منافع رژیم آل سعود آنها را گوشمالی داده و متنبه کنند.

 

گفتنی است؛ مردم و نمازگزاران جمعه نیز در زنجان بعد از پایان هر بند از بیانیه پایانی راهپیمایی امروز با صدای بلند و در تأیید بیانیه، فریاد «الله اکبر» سر می دادند. /949/پ203/ح

ارسال نظرات