۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۲۵۹۵۵۷
امام جمعه منطقه دراز بحرین:

قلع و قمع سبب تزلزل اراده مردم بحرین در ادامه انقلاب نمی‎شود

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین پارلمان بحرین را ناتوان در انجام اصلاحات دانست و تأکید کرد که قلع و قمع سبب تزلزل اراده مردم بحرین در ادامه انقلاب نمی‎شود.
شيخ فاضل الزاکي از علماي شيعه بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ فاضل الزاکی، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در مسجد امام صادق (ع) منطقه دراز برگزار شد، به بررسی رویدادهای این کشور پرداخت و گفت: پارلمان بحرین هیچ قدمی در جهت انجام اصلاحات حقیقی در این کشور بر نمی‎دارد، بنابراین مردم همچنان در خیابان‎ها حضور دارند و به تظاهرات می‎پردازند.


وی سرکوب تظاهرات مردم بحرین را محکوم کرد و خاطرنشان ساخت: آل‎خلیفه در حالی تظاهرات‎های مردم انقلابی بحرین را قلع و قمع می کند و به آن گوش فرا نمی‎‌دهد که همه این تظاهرات‎ها به صورت مسالمت آمیز و با مشارکت بسیاری از مردم این کشور برگزار می‎شود.


امام جمعه منطقه دراز ادامه داد: مردم بحرین با توجه به سرکوب شدید تظاهرات‏ها، کشتار انقلابیان و بازداشت آنان از آرمان‎ و اهداف خود عقب نشینی نمی‎کنند.


وی حکومت آل‎خلیفه را در ساکت ساختن صدای انقلاب، ناتوان توصیف کرد و گفت: آل‎خلیفه در خاموش کردن صدای انقلاب عاجز است.


این عالم بحرینی تاکید کرد که اگر سیاست سرکوب در بحرین نتیجه مثبت می‎داد باید مردم بحرین در سال‎های گذشته از انقلاب خود عقب نشینی می‎کردند./994/ب901/د

ارسال نظرات