۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۵۹۵۵۸
رییس هیأت شرعی حزب الله:

مقاومت اسلامی در هر عرصه‎ای که وظیفه ایجاب کند حضور خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان با تأکید بر انجام وظیفه مقاومت اسلامی در نبرد با تکفیری‎ها، گفت: توطئه های دشمنان هر چقدر هم که بالا بگیرد پیروزی مقاومت قطعی است.
شيخ «محمد يزبک»



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین محمد یزبک، رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز در جنوب بیروت برگزار شد، با تأکید براینکه هرچقدر هم که هزینه نبرد با تکفیری‌ها بالا باشد، مقاومت اسلامی به وظیفه خود عمل می‌کند، گفت: حزب الله بارها اعلام کرده است که لبنان در برهه کنونی بیش از هرچیزی به رییس جمهوری کارآمد نیاز دارد که از مردم حمایت کند.

 


وی افزود: ارتش لبنان همه تلاش خود را برای مقابله با تروریسم تکفیری، صهیونیستی به کار گرفته است اما نمی‌تواند به تنهایی به همه مشکلات و چالش ها غلبه کند.

 


این عالم لبنانی خاطرنشان کرد: ورود حزب الله به برخی عرصه ها برای پر کردن خلاءهای موجود و مقابله با خطرهای مختلف است. اگر بنا بر دست روی دست گذاشتن بود رژیم صهیونیستی همچنان لبنان را در اختیار خود داشت.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین یزبک با اشاره به این مسأله که مقاومت اسلامی هرکجا که وظیفه ایجاب کند حضور خواهد داشت، گفت: هر چقدر هم که توطئه ها بالا گیرد پیروزی مقاومت اسلامی قطعی خواهد بود؛ چرا که نیروهای آن از هیچ تلاشی برای انجام وظیفه خود فرو گذاری نمی‌کنند.

 


وی، حزب الله لبنان را نسبت به سایر گروه‌ها برای انتخاب رییس جمهور آینده کشور مجد تر توصیف و تصریح کرد: رییس جمهور آینده لبنان باید از حمایت مردمی و مقبولیت همگانی برخوردار باشد؛ نباید اجازه داد کسی این پست را تصدی کند که مطابق میل دشمنان عمل کند./983/ب901/ک

ارسال نظرات