۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۲۵۹۶۲۸
وزیر دادگستری در گفت وگو با رسا:

امت اسلام در برابر نقشه های پلید آل سعود هوشیار باشد/ غرب دچار رسوایی بزرگ شده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پور محمدی بابیان این که غرب دچار رسوایی بزرگی شده است، گفت: غربی ها با خوی استکباری خود این بار نیز در صدد دفاع و حمایت از متجاوز هستند اما همین افراد مدعی هیچگاه فعالیت صلح طلبانه انجام نداده اند که جای تأسف دارد.
حجت الاسلام پور محمدي حجت الاسالم پور محمدي

حجت الاسلام مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری دولت یازدهم در حاشیه برگزاری راهپیمایی مردم قم در محکومیت جنایات آل سعود در یمن در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری رسا، با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی و مدعی حقوق بشر در مقابله با جنایات آل سعود خواستار تجدید نظر در سیاست های این نهادها شد.


حجت الاسلام پور محمدی گفت: متأسفانه شاهد رفتار و سکوت قدرت های استکباری و به اصطلاح خودشان مجامع بین المللی در برابر تجاوزات آشکار آل سعود در یمن هستیم که رفتاری غیر منطقی و غیر قابل توجیه است.


وی با بیان این که غرب دچار رسوایی بزرگی شده است، اظهار داشت: غربی ها با خوی استکباری خود این بار نیز در صدد دفاع و حمایت از متجاوز هستند اما همین افراد همواره مدعی شعارهای حقوق بشری بوده و خود را منادی صلح می دانند، این در حالی است که هیچگاه فعالیت صلح طلبانه انجام نداده اند که جای تأسف دارد.


وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید با بیان این که عربستان به اهداف خود در تجاوز نظامی به یمن دست پیدا نکرده است، ابرازداشت: ملت یمن باید مقاومت خود را ادامه دهد تا پشت رژیم جنایتکار آل سعود را به خاک بمالد؛ امت اسلامی نیز با هوشیاری خود باید از اجرایی شدن برنامه های پلید آل سعود جلوگیری کند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات