۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۵۹۶۸۱
استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد؛

تقدم انگیزه ها و منافع شخصی؛ چالش اصلی وحدت اصولگرایان

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر وحدت اصول‌گرایان گفت: مقدم شدن افراد بر اصول بزرگ‌ترین مسأله و مشکل اصول‌گرایان در راستای وحدت است.
حجت الاسلام اشکوري
حجت الاسلام سید عبدالمجید اشکوری استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا٬ درباره لزوم وحدت اصولگرایان گفت: در سالی که رهبر معظم انقلاب با عنوان همدلی و همزبانی نامگذاری کرده‌اند اصولگرایانی که اصل اول خود را ولایتمداری می‌دانند باید در جهت تحقق فرمایش مقام عظمای ولایت تلاش کنند.
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: مجموعه اصول‌گرایی به ایجاد وحدت امید بسته است؛ بدنه اصول گرایان به تأسی از بزرگان خود و مجتهدین جامع الشرایط می‌کوشند تا با وحدت٬ همدلی و همزبانی بتوانند در زمینه پیشرفت همه جانبه کشور سهیم باشند.
حجت الاسلام اشکوری افزود: اکنون شرایط بسیار مناسبی پیش روی اصول گرایان است؛ علما و فقهای جریان اصول‌گرایی گرد هم آمده‌اند تا با راهنمایی و هدایت این جریان در تحقق آرمان‌های انقلاب سهیم باشند.
استاد حوزه و دانشگاه مقدم شدن افراد بر اصول را یکی از مشکلات اساسی در راه ایجاد وحدت برشمرد و اظهار داشت: اشخاص نباید بر اصول مقدم شوند؛ این مسأله تفرقه انگیز است.
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: شخص محور بودن اصول گرایان مانع از ایجاد وحدت در آنان خواهد شد؛ می‌توان با قاطعیت اعلام کرد این بزرگترین مسأله و مشکل اساسی مسیر اتحاد اصول‌گرایان است.
حجت الاسلام اشکوری افزود: مشکل دیگری که اصول‌گرایان احتمال دارد با آن روبرو شوند انگیزه‌های شخصی کاندیداهای مجلس است؛ این انگیزه‌های اصلی ممکن است بر وحدت اصول گرایی غلبه پیدا کند./836/ت302/ج
ارسال نظرات