۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۲۵۹۶۹۱
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه خبر داد؛

اعزام شش کاروان حج تمتع به سرزمین وحی

خبرگزاری رسا ـ مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از اعزام 6 کاروان حج تمتع در سال جاری خبر داد و گفت: همراه هر کاروان اعزامی سه پزشک نیز اعزام خواهد شد
حج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، صبح امروز نخستین جلسه هم اندیشی حج تمتع 94 با حضور رضا نجفیان، مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه و فرزیت معتمدی، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کرمانشاه برگزار شد.


نجفیان ازاعزام 6 کاروان به حج تمتع در سال جاری خبر داد و گفت: به همراه هر کاروان اعزامی سه پزشک نیز اعزام خواهد شد.


وی با اشاره به اهمیت حفظ سلامتی زائران خانه خدا، افزود: پزشکانی مجرب از لحظه ثبت‌نام تا زمان بازگشت زائران به وطن، مسؤولیت حفظ سلامتی آن ها و آموزش های لازم جهت پیشگیری از برخی بیماری ها را به عهده خواهند داشت.


مدیر حج و زیارت استان خاطرنشان کرد: پزشکان می توانند جهت اعزام همراه کاروان ها ثبت نام کرده و در صورت تأیید صلاحیت آن ها، اعزام شوند.


معتمدی نیز در ادامه این جلسه با بیان آمادگی جمعیت هلال احمر جهت حفظ سلامتی زائران و تأمین رفاه و آسایش  و آرامش آن ها، گفت: پزشک مسؤول هر کاروان باید معاینات دقیق خود را انجام داده و از سلامت زائران قبل از اعزام مطمئن شود.


معتمدی در پایان خاطرنشان کرد: اگر زائری به دلیل بیماری خاص مورد معاینات قرار گرفت، نسبت به اعزامش با رعایت ضوابط خاص اقدام خواهد شد./967/پ202/ح

ارسال نظرات