۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۵۹۷۱۹
اندیشمند شیعه مصر:

تروریسم با فتنه و نفاق درصدد ایجاد جنگ مذهبی است

خبرگزاری رسا ـ یکی از اندیشمندان مصر نسبت به ایجاد فتنه و نفاق در بین امت‎ اسلامی از سوی داعش هشدار داد.
احمد راسم النفيس از انديشمندان شيعه مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد راسم النفیس و طاهر هاشمی از اندیشمندان شیعه مصر با یکدیگر در قاهره دیدار و گفت وگو کردند.

 

النفیس بر ضرورت مبارزه با تروریست تاکید کرد و گفت: پایبندی به قانون ملی، حفظ ثبات و امنیت مصر بعد از انقلاب این کشور و کودتا علیه محمد مرسی بسیار حایز اهمیت است.

 

وی دسیسه‎‎ جریان‎‎های تروریستی و تکفیری برای ایجاد فتنه و نفاق در بین شیعیان و اهل سنت را محکوم ساخت و افزود: جریان‎های تروریستی و تکفیری با انفجار اماکن سنی نشین و انتساب اینگونه اعمال شنیع به شیعیان درپی پخش بذر نفاق و فتنه در جامعه اسلامی مصر و همه کشورهای عربی است.

 

این اندیشمند شیعه تصریح کرد: به همه مسلمانان جهان هشدار می دهم که مراقب طاعون به نام وهابیت صهیونیستی باشند. این طاعون امنیت و ثبات کشورهای منطقه و مردم آن را مورد هدف قرار داده است.

 

الهاشمی در این دیدار وضعیت مصر را اسفبار توصیف کرد و گفت: مصر با خطرات متعددی مانند جریان‎های تروریستی و تکفیری دست و پنجه نرم می‎کند. آنان امنیت کشورهای عربی را با خطر مواجه ساخته‎اند.

 

وی به اهداف تروریست در ایجاد فتنه در بین امت‎ اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: جریان‎های تروریستی و تکفیری با ایجاد فتنه و نفاق در بین شیعیان، صوفی‎ها و قطبی ها درصدد ایجاد جنگ داخلی است.

 

این اندیشمند مصری تاکید کرد: مردم مصر از اقدامات‎ تروریست‎ها ترسی به دل خود راه نمی‎دهند و بر خداوند عزوجل تکیه کرده‎اند. تروریست‎ها با حمایت آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل توان به خطر انداختن امنیت مصر را ندارد./994/ب902/د

ارسال نظرات