۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۵۹۷۴۱
مدیر رادیو معارف مطرح کرد؛

بهره‌مندی از مراجع معظم تقلید در برنامه‌های مختلف رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیر رادیو معارف گفت: مراجع عظام تقلید در رادیو معارف به طور مستقیم پاسخ گوی سؤالات و استفتائات مقلدان خود هستند.
تونه‌اي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، مجتبی تونه‌ای مدیر رادیو معارف از حضور پر برکت مراجع عظام تقلید در این رسانه دینی خبر داد و حضور این ذخیره‌های معنوی را سرمایه صدا و سیما دانست.

 

مجتبی تونه‌ای گفت: رادیو معارف به دلیل نوع مباحث و مخاطبان خود لازم است معارف دین را از سرچشمه بگیرد و عطش مشتاقان را سیراب کند از این رو مراجع معزز تقلید در برنامه‌های مختلف حضور دارند و با تبیین مباحث دینی به تحکیم اعتقادات جامعه می‌پردازند و پاسخگوی نیازهای جامعه دینی هستند.

 

مدیر رادیو معارف افزود: هر روز در برنامه «زمزم احکام» مراجع معظم تقلید پاسخگوی استفتائات مقلدان خود هستند و برخی از مراجع نیز نمایندگان دفاتر خود را برای پاسخگویی معرفی کرده‌اند.

 

وی در ادامه گفت: مباحث تفسیری، فقهی و اصولی این بزرگان هر شب از رادیو معارف پخش می‌شود و بسیاری از طلاب و روحانیون و علاقمندان به مباحث حوزوی از آن بهره مند می‌گردند.

 

حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، سبحانی، نوری همدانی، جوادی آملی، هاشمی شاهرودی، مؤمن و مظاهری از جمله بزرگانی هستند که مباحث آنان از این رسانه دینی پخش می‌شود.

 

گفتنی است برنامه «زمزم احکام» هر روز ساعت 12 و مباحث تخصصی مراجع تقلید و آیات عظام هر شب از ساعت 21 و 30 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود./978/د101/ف

ارسال نظرات