۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۲۵۹۷۵۰

گردهمایی مسؤولان کانون‌های مهدویت مدارس شهرستان یزد

خبرگزاری رسا ـ پنجشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه مسؤولان کانون‌های مهدویت دبیرستان‌های شهرستان یزد به نمایندگی از مدارس خود در فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) حضور یافتند.
گردهمايي مسؤولان کانون‌هاي مهدويت مدارس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرنگار فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج)، در این جلسه که با محوریت برنامه‌ریزی و ساماندهی چهارمین دوره طرح دانش‌آموزی «تا انتها حضور» برگزار گردیده بود، مسئول واحد دانش‌‌آموزی فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) در سخنانی در تببین ضرورت و اهمیت اجرای این طرح خطاب به مسئولین کانون‌های مهدویت مدارس گفت: کار باید برای خدا باشد و کار برای امام زمان(عج) یعنی کار برای خدا و رسیدن به رضایت الهی. و هدف اصلی نیز رسیدن به قرب و رضای الهی است.

 


وی ادامه داد: همه ما باید همه وجودمان وقف امام زمان(عج) باشد و از تمام ظرفیت‌ها و و توانایی‌های خود برای انجام وظیفه بهره بگیریم و به معنای واقعی کلمه تا انتهای ظهور، حضوری بی‌وقفه داشته باشیم.

 


در پایان این جلسه هر یک از مهدی‌یاوران به نمایندگی از مدارس خود برای همکاری در این طرح بزرگ به پا خواسته و اعلام آمادگی نمودند و مسئولیت جذب و ساماندهی مهدی‌یاوران جدیدالورود چهارمین دوره طرح «تا انتها حضور» مدارس را بر عهده گرفتند.

 


لازم به ذکر است که طرح دانش‌آموزی «تا انتها حضور» طرحی با محوریت آموزش مبانی مقدماتی مهدویت، ویژه دختران مقطع دبیرستان(دوره دوم) است که تابستان 94 برای چهارمین سال متوالی برگزار می‌گردد./978/د101/ف

ارسال نظرات