۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۵۹۹۰۷
آیت الله نابلسی:

راهیابی یأس و ناامیدی در مقاومت اسلامی غیرممکن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان، با اشاره به توان نیروهای مقاومت برای مقابله همزمان با رژیم صهیونیستی و تکفیری‎ها، راهیابی یأس و ناامیدی میان نیروهای مقاومت اسلامی را غیرممکن عنوان کرد.
علامه شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) صیدای لبنان با جمعی از مسؤولان حزب الله لبنان دیدار و گفت وگو کرد.

 

وی در این دیدار گفت: مقاومت در حالی که امکانات محدودی داشت، به پیروزی دست یافت ولی امروزه از چنان قدرتی برخوردار است که می تواند با همه دشمنان اعم از صهیونیست ها و تکفیری ها مقابله کند.

 

آیت الله نابلسی راهیابی یأس و ناامیدی میان نیروهای مقاومت را غیرممکن توصیف کرد و افزود: شایعه پراکنی و اکاذیب رسانه ای نشان دهنده عجز و ناتوانی دشمنان است.

 

امام جمعه صیدا سخن گفتن درباره موفقیت عملیات طوفان قاطع یا کنترل سوریه از سوی گروه های تکفیری را نشان دهنده ناامیدی آنان دانست.

 

وی ادامه داد: پروژه تجزیه منطقه با وجود بحران های موجود و وضع نامطلوب کشورهای عربی و اسلامی تحقق ناپذیر است. دوران مصائب می گذرد و ادامه نخواهد داشت بلکه مقاومت اسلامی عزت را برای همه مردم منطقه محقق خواهد کرد.

 

آیت الله نابلسی در دیدار جمعی از فعالان سوری نیز از مقاومت ملت و ارتش تقدیر کرد و خاطر نشان ساخت که سوریه به فضل خون پاک شهدا به آرامش خواهد رسید و آینده از آن فرزندان این کشور است./980/ب902/د

ارسال نظرات