۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۵۹۹۱۱
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

پیکر دو تن از شهدای گمنام در شهر فیرورق خوی تشییع می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: پیکر دو تن از شهدای گمنام تازه تفحص شده در شهر فیرورق خوی پنجشنبه این هفته همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) تشییع می‌شود.
تشييع شهداي گمنام دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سرهنگ مصطفی رضوی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام شهر فیرورق خوی، اظهار داشت: از 55  شهید گمنامی که در چند روز گذشته وارد کشور شدند، دو تن از ایشان روز پنجشنبه این هفته همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) در شهر فیرورق خوی تشییع می‌شوند.

 

وی افزود: روز سه شنبه این هفته پیکر این دو شهید گمنام از فرودگاه ارومیه با استقبال مردم و مسؤولان تحویل گرفته شده و پس از تجدید میثاق مردم ارومیه با این عزیزان و برگزاری شبی با شهدا، در روز چهارشنبه  23اردیبهشت امسال بدرقه می‌شوند تا وارد شهرستان خوی شوند.

 

رضوی با اشاره به این که آخرین مقصد شهدا شهر فیرورق خوی است، گفت: پس از استقبال مردم و مسؤولان خوی از این دو شهید گمنام و تجدید بیعت‌شان با این شهدای گمنام، این شهدا به سمت محل خاکسپاری‌شان که شهر فیرورق خوی است، بدرقه می‌شوند.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی  عشق مردم کشورمان به مقام ارزشمند شهدا را مثال‌‌زدنی خواند و افزود: عصر روز چهارشنبه مردم شهر شهیدپرور فیرورق شاهد حضور شهدای گمنام در شهر خود می‌شوند و پس از برگزاری شبی با شهدا در این شهر، صبح روز پنجشنبه 24 شهریور ماه پیکر این دو شهید گمنام با حضور مردم و مسؤولان فیرورق به خاک سپرده می‌شوند./936/پ203/ح

ارسال نظرات