۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۲۵۹۹۹۲
رییس شورای شرعی حزب الله:

ارتش توانایی کنترل امنیت لبنان را ندارد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شرعی حزب الله با اشاره به عدم توانایی ارتش در کنترل امنیت لبنان تأکید کرد که نیروهای مقاومت در کنار نظامیان به کنترل امنیت کشور می‎پردازند.
محمد يزبک، رييس هيأت شرعي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی موسسه اسلامی المهدی(عج) برگزار شد بر ادامه راه مقاومت تأکید کرد و گفت: هر اندازه که قربانی ها بیشتر شود و توطئه ها افزایش یابد از این راه عقب نشینی نکرده و بر عهدی که بسته ای باقی خواهیم ماند.

 

وی افزود: بارها گفته و می گوییم که لبنان به دولتی قوی و عادل نیاز دارد تا محرومیت را از مردم دور سازد و شهروندان را از توطئه های تروریستی صهیونیستی و تکفیری حفظ  کند.

 

حجت الاسلام یزبک با تأکید بر اینکه ارتش لبنانی به تنهایی نمی تواند امنیت کشور را تأمین سازد، تصریح کرد: از تلاش های نیروهای امنیتی لبنان تشکر می کنیم اما اعتقاد داریم به تنهایی نمی توانند امنیت را تأمین کنند و ما در کنار آنان قرار داریم تا از ملت حمایت کنیم و منتظر تعیین تکلیف نخواهیم بود.

 

رییس شورای شرعی حزب الله ادامه داد: در صورتی که منتظر تعیین تکلیف بودیم، هم اکنون در چارچوب امنیتی کشور قرار نداشتیم و دشمن صهیونیستی در خاک وطن بود.

 

وی بر تلاش همه جانبه مقاومت برای حفظ امنیت لبنان تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: ما تکلیف خود را انجام داده و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم. با وجود همه توطئه ها پیروزی از آن ماست.

 

شیخ یزبک درباره عدم انتخاب رییس جمهور گفت: حرص ما نسبت به انتخاب رییس جمهور بیش از دیگران است اما تأکید می کنیم که رییس جمهور باید حامی ملت باشد و تحت تأثیر نسیم و طوفان قرار نگیرد./980/ب902/د

ارسال نظرات