۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۲۵۹۹۹۴

بمباران مسجد امام هادی در یمن از سوی جنگنده‎های سعودی

خبرگزاری رسا ـ با تخریب مسجد امام هادی (ع) در یمن، آل سعود کینه‌های تعصبی خود را نشان داد و ادعاهای بی اساس این رژیم مبنی بر کمک به مردم یمن بر همگان آشکار شد.
تخريب مسجد امام هادي در يمن به دست آل سعود

 

به گزارش خبرگزاری رسا، به مرور زمان شباهت‌های رفتار داعش و آل سعود بیش از پیش آشکار می‌شود و همگان به این مطلب پی می‌برند که داعش از دل عربستان برخاسته است.

 

این شباهت رفتاری در جنایات جنون آمیز آل سعود وقتی به اوج رسید که جنگنده‌های سعودی مسجد امام هادی (ع) را در استان صعده بمباران کردند.

 

گروه تروریستی داعش نیز با تخریب آثار تاریخی و مساجد عراق از خوی دین گریزی و بی منطقی خود پرده برداشتند و بارها در بیانیه‌های خود تهدید کردند که اگر روزی به مکه راه پیدا کنند خانه کعبه را هم تخریب می‌کنند.

 

آل سعود نیز که خود را مسلمان دانسته و لقب خادم الحرمین را یدک می‌کشند مقبره سید حسین حوثی، موسس جنبش جوانان مجاهد یمن که بعدها این موسسه به جنبش انصارالله تبدیل شد و مساجد یمن را بارها مورد هدف بمباران جنگنده‌های خود قرار داد. این مسجد در هفته‌های گذشته نیز از سوی نیروهای انتحاری القاعده مورد تهدید قرار گرفته بود.

 

گفتنی است مسجد امام هادی (ع) یک مدرسه علمیه نیز بود و فعالیت‌های درسی و فرهنگی زیادی در آن اجرا می‌شد. همچنین این مسجد به دلیل قدمت بالایی که داشت یکی از آثار تاریخی مهم استان صعده به شمار می‌‌رفت.

 

مورد هدف قرار گرفتن این مسجد، ادعای دروغین آل سعود مبنی بر کمک به مردم یمن را بر همگان آشکار کرد و کینه‌های وهابیت را نسبت به شیعیان بروز داد./1321/.ب903/د

ارسال نظرات