۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۲۶۰۲۰۸

حمایت شخصیت‌ها و گروه‌های لبنانی از عملیات حزب الله در القلمون

خبرگزاری رسا ـ عملیات حزب الله لبنان در القلمون با حمایت شمار زیادی از شخصیت‌ها و گروه‌های سیاسی لبنان مواجه شده است.
حزب الله لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از شخصیت‌ها و گروه‌های لبنانی از اقدامات حزب الله لبنان در مرزهای شرقی این کشور و مقابله با گروه‌های تکفیری حمایت کردند.

 


علی المقداد، عضو پارلمان لبنان در مراسمی که امروز در هرمل  برگزار شد با حمایت از اقدامات مقاومت اسلامی در مناطق شرقی این کشور، گفت: مقاومت اسلامی از لبنان در برابر تهدیدهای تکفیری محافظت می‌کند.

 


وی افزود: لبنان امنیت نسبی امروز خود را مرهون مقاومت اسلامی است، اگر فداکاری مجاهدان مقاومت نبود امروز کشوری به اسم لبنان در نقشه وجود نداشت.

 


این نماینده پارلمان با تأکید براینکه جریان مقاومت به وظیفه خود عمل می‌کند، تصریح کرد: پسند یا عدم پسند دیگران موجب نمی‌شود که مقاومت اسلامی از تکالیف که به عهده دارد شانه خالی کند.

 


جنبش الامه لبنان: مقاومت اسلامی از همه طوایف لبنان حمایت می‌کند

 


در همین راستا جنبش الامه لبنان در بیانیه ای که امروز منتشر کرد، با اعلام حمایت از عملیات حزب الله لبنان در مقابله باگروه‌های تکفیری، خاطرنشان کرد: عملیات مقاومت اسلامی که با کمک ارتش لبنان در مناطق شرقی این کشور انجام می‌گیرد، پاسخ مناسبی به اقدامات جنایتکارانه گروه‌های تکفیری است.

 


این جنبش بیان داشت: عملیات مقاومت اسلامی در القلمون حمایت از همه مردم لبنان با طوایف و مذاهب مختلف در برابر تهدیدهای تروریستی تکفیری است.

 


جنبش الامه خواستار همدلی و یکپارچگی مردم برای عبور از چالش‌ها و بحران‌های مختلف شد و افزود: سه گانه ارتش، ملت و مقاومت اسلامی به خوبی جواب پس داده است و باید با حفظ آن از تهدیدهای موجود در مرزهای شرقی و جنوبی مقابله کرد.

 


 

نماینده پارلمان لبنان: نبرد حزب الله در القلمون نبردی سرنوشت ساز است

 


حسن فضل الله، نماینده پارلمان لبنان نیز مقابله مقاومت اسلامی با تهدیدهای صهیونیستی و تکفیری را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: مقاومت اسلامی امروز به دفاع از لبنان در برابر تجاوز گروه‌های تکفیری به خاک این کشور می‌پردازد. گروه‌هایی که علاوه بر کشتار نظامیان ارتشی، ماشین های بمبگذاری شده را به مناطق مختلف لبنان ارسال کردند.
 

وی نبرد با تکفیری‌ها را وظیفه دینی و انسانی مقاومت اسلامی توصیف و تصریح کرد: متاسفانه برخی‌ گروه‌های لبنانی به توجیه حضور تکفیری‌ها در خاک لبنان می‌پردازند، حال اینکه جنایتگری تکفیری‌ها مثل روز برای همگان روشن است.

 

حسن فضل الله افزود: نبرد امروز حزب الله لبنان القلمون نبردی سرنوشت ساز است./983/ب901/ک

ارسال نظرات