۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۴
کد خبر: ۲۶۰۵۲۴
مسؤول غرفه انتشارات صهبا خبر داد؛

انسان 250ساله در صدر پر فروش ترین کتاب ها

خبرگزاری رسا ـ مسؤول غرفه انتشارات صهبا با تشریخ فعالیت های این غرفه در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: پر فروش ترین اثری که تا به این لحظه در لیست فروش ثبت شده است، کتاب انسان 250 ساله است.
انسان 250ساله در صدر پر فروش ترین کتاب ها

ادیب زاده، مسؤول غرفه موسسه فرهنگی هنری ایمان جهادی صهبا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تشریح فعالیت های این غرفه در نمایشگاه گفت: مؤسسه صهبا از جمله مؤسساتی است که با محوریت نشر اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیت می کند و در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران با پنج عنوان کتاب جدید شرکت کرده است؛ کتاب های مسیح در شب قدر، استغفار و توبه و سه گفتار پیرامون انقلاب اسلامی، آیت الکرسی و امام حسین(ع) از جمله تازه های نشری است که برگرفته از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و در این مؤسسه فرهنگی به چاپ و نشر رسیده است. 

 

وی ادامه داد: پر فروش ترین آثاری که تا به این لحظه ثبت شده اند به ترتیب عبارتند از انسان 250 ساله، طرح کلی اندیشه اسلامی، مسیح در شب قدر و ولایت و حکومت که بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب جمع آوری شده اند، است.

 

وی در ادامه به بیان نقاط قوت و ضعف نمایشگاه بیست و هشتم کتاب پرداخت و گفت: از جمله نقاط قوت امسال تبلیغات محیطی فرهنگی مناسب در سطح نمایشگاه است که در سراسر آن به چشم می خورد و فعالیت های فرهنگی همچون رادیو قاصدک به هرچه بهتر برگزار شدن نمایشگاه کمک کرده که رضایت انگیز است.

 

ادیب زاده ادامه داد: همچنین در نمایشگاه امسال از تعداد ناشران آموزش کاسته شده است و امکانات فرهنگی و رفاهی مناسب در محوطه نمایشگاه مستقر شده است که از جمله نقاط قوت این نمایشگاه است.

 

این فعال فرهنگی در ادامه بیان داشت: از نقاط ضعف این دوره از نمایشگاه می توان به فضای نامناسب غرفه های کودک و نوجوان اشاره کرد؛ غرفه های کودک و نوجوان با توجه به اهمیت ویژه این نسل باید در مکان مناسبتری برگزار می شد که متأسفانه از فضای مناسبی برخوردار نبوده است؛ فضای گسترده و بی برنامگی در سراسر این نمایشگاه به چشم می خورد و بهتر بود این نمایشگاه همچون نمایشگاه رسانه های دیجیتال در شبستان ها برگزار می شد و از نظارت بیشتری برخوردار بود./810/ت302/ح

 

ارسال نظرات