۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۶۰۵۷۴

نگار دل‌ها عیدانه رادیو معارف برای مخاطبان

خبرگزاری رسا‌ ـ همزمان با عید مبعث حضرت ختمی مرتب محمد ابن عبدالله صلی الله علیه و آله و سلم، ویژه برنامه زنده «نگار دل‌ها» از رادیو معارف پخش می‌شود.
نگار دل‌ها

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، همزمان با عید سعید بعثت پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه و آله ویژه برنامه زنده «نگار دل‌ها» پخش می‌شود.

 

در این ویژه برنامه حجج اسلام و المسلمین محسن طبسی و مهدی هادی ضمن ترسیم فضای عصر جاهلی و نمادهای آن، به تشریح دستاورد بزرگ بعثت پیامبر اعظم یعنی اتمام مکارم اخلاق با محوریت اخلاق حسنه و رأفت و رحمت در اسلام، تقبیح و تخطئه قرائت تکفیری‌ها به ویژه وهابیت از خلق نبوی با تأکید بر آیه شریفه «محمد رسول الله و الذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم» می‌پردازند.

 

همچنین تبیین نقش خلق حسن پیامبر و امامان معصوم در نشر اسلام و شیوه‌های آراسته شدن به خلق نبوی در جامعه امروزی با ارائه مصادیق آن از جمله نحوه رفتار با کودکان، اعضای خانواده و دیگر اطرافیان، دفع بدبینی و ایجاد فضای همدلی و برادری از محورهای موضوعی این ویژه برنامه است.

 

ویژه برنامه زنده «نگار دل‌ها» کاری از گروه قرآن و اهل‌بیت علیهم السلام شنبه 26 اردیبهشت از ساعت 8:30 تا 11:15 با تهیه کنندگی روح الله اسماعیلی و اجرای مشترک محمدجواد محمدی و رضا حبیبی از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته خواهد شد./978/د101/ی

ارسال نظرات