۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۶۰۶۷۹

شناسایی هویت پیکر مطهر ۲ شهید از یک خانواده

خبرگزاری رسا ـ مادر شهید اروجعلی در حالی پس از سالها با پیکر فرزند و داماد خود دیدار می‌کند که در سال‌های جنگ همسر و برادر خود را نیز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است. به این ترتیب پیکر مطهر دو شهید از خانواده‌ای که چهار شهید تقدیم انقلاب کرده است، در تفحص کشف و همزمان هویت آن‌ها شناسایی شد.
شهيد گمنام دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری رسا، ابتدا یکی از شهدای بزرگوار که در عملیات اخیر تفحص در منطقه مجنون تفحص شده بود توسط پلاک هویتی احراز هویت شده و با نام «اروجعلی ابوالفضلی‌زنجانی» شناسایی شد. سپس شهید دیگری از خانواده ابوالفضلی زنجانی نیز شناسایی شد، شهید «علی مقدم» هم‌رزم و همسر خواهر شهید اروجعلی(داماد خانواده) است این شهید بزرگوار هم زمان با برادر همسرش در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسید و چشم انتظاری 32 ساله این خانواده را مضاعف کرد.

مادر شهید اروجعلی پس از سالها با پیکر فرزند و داماد خود دیدار می‌کند.او در سالهای جنگ همسر و برادر خود را نیز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است. مشخصات این دو شهید تازه تفحص شده خانواده ابوالفضلی ِ زنجانی به شرح زیر است:

شهید «علی مقدم»، فرزند محمد حسین، متولد سال 41، اعزامی از استان زنجان، این شهید بزرگوار در سال 62 مفقود اعلام و پیکرایشان به تازگی در منطقه عملیاتی مجنون کشف شد.

شهید «اروجعلی ابوالفضلی زنجانی»، فرزند سلیمان، متولد سال45، اعزامی از استان زنجان، این شهید معظم در سال 62 مفقود اعلام و پیکر ایشان به تازگی در منطقه عملیاتی مجنون کشف شد./978/د101/ی

ارسال نظرات