۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۲۶۰۹۵۸
مدیر حوزه علمیه بابل:

رژیم آل سعود عامل استکبار در جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه بابل، آل سعود را عامل استکبار در جهان اسلام عنوان کرد و گفت: رژیم وهابی آل سعود امروز عامل تفرقه در بین مسلمانان تبدیل شده و همه اقدامات این رژیم به ضرر جهان اسلام و به نفع صهیونیست ها و رژیم اشغالگر قدس است.
مدير حوزه علميه بابل

حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر، مدیر حوزه علمیه بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با محکومیت جنایات و ماجراجویی های وحشیانه آل سعود گفت: امروز آل سعود با تحت فشار دادن مخالفان داخلی خود از جمله علیه شیعیان، حمایت از گروهک های تروریستی در عراق و سوریه و حملات وحشیانه علیه  مردم یمن موجب جدیدی از جنایات خود را در معرض دید جهان قرار داده است.

 

وی با هشدار به آل سعود در اعدام شیخ النمر روحانی برجسته شیعیان عربستان تصریح کرد: آیت الله نمر یک شخصیت عالِم و مجاهد شیعی است و اعدام احتمالی ایشان عواقب بسیار خطرناکی برای آل سعود در پی خواهد داشت.

 

این استاد حوزه علمیه آیت الله النمر را شخصیت برجسته و حق گو در جهان اسلام نامید و اذعان کرد: حکم اعدام آیت الله النمر بر خلاف موازین شرعی و  حقوق اسلامی است و  علما و قاطبه ی حوزه های علمیه  در مقابل این ماجراجویی آل سعود سکوت نخواهند کرد.

 

وی ادامه داد: آل سعود امروز در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و به همین دلیل از هر ابزار خطرناکی برای حیات خود استفاده می کند اما اه مظلومان دامن این رژیم را خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام پور اکبر با با این که علمای جهان اسلام باید متحدانه جلوی اعدام این عالم برجسته را بگیرند، خاطرنشان کرد: امروز واجب است تا علمای جهان اسلام جلوی ماجراجویی ها و جنایات آل سعود را بگیرند.

 

وی آل سعود را عامل استکبار در جهان اسلام عنوان کرد و گفت: رژیم وهابی آل سعود امروز عامل تفرقه در بین مسلمانان تبدیل شده  و همه اقدامات این رژیم به ضرر جهان اسلام و به نفع صهیونیست ها و رژیم اشغالگر قدس است.

 

مدیر حوزه علمیه بابل ادامه داد: علامه باقر النمر جزء نوادر و چهره های برجسته علمای مجاهد و افتخار جهان  اسلام است: آیت الله النمر آگاه به مسائل زمان و صبر ایشان در مبارزه با رژیم مستکبر آل سعود ستودنی است.

 

وی با هشدار به آل سعود برای عواقب اقدام خطرناک اعدام شیخ الباقر النمر تصریح کرد: مردم شیعه عربستان که از بهترین شیعیان به مکتب اهل بیت(ع) هستند و با توجه به قرار گرفتن مناطق نفتی عربستان در مناطق شیعه نشین، عواقب خطرناکی برای آل سعود در برخواهد داشت.

 

حجت الاسلام پوراکبر خاطرنشان کرد: مردم شیعه عربستان و قاطبه مسلمانان به ویژه شیعیان و علما از خون آیت الله باقرالنمر نخواهند گذشت و این مساله سقوط آل سعود را نزدیک تر خواهد کرد./1313/ت302/ب1

ارسال نظرات