۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۶۱۱۴۸
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

نظارت های غیر متعارف غربی ها از مراکز نظامی ایران اقتدار و عظمت ما را زیر سؤال می برد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با ابراز مخالفت شدید از بازرسی و نظارت های غیر متعارف غربی ها از مراکز نظامی ایران، گفت: مراکز نظامی کشور ما حیثیت و بخش حاکمیتی ما هستند که دشمنان می‌خواهند به بهانه این بازرسی حاکمیت، اقتدار و عظمت ما را زیر سؤال ببرد و ما را تحقیر کنند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد، به مسأله مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: مذاکره تیم ایران با شش کشور قدرتمند دنیا عرصه ای از جهاد است.

 

وی با تأکید بر این که تیم مذاکره کننده ایرانی باید در این عرصه تنها به ملت خود تکیه کنند، بر شفاف بودن و صداقت تیم مذاکره کننده هسته ای تأکید کرد و افزود: ملت مبعوث شده ایران اسلامی پشتیبان تیم مذاکر کننده خواهند بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که ملت از تیم مذاکره کننده تنها شفافیت و صداقت می خواهند، تصریح کرد: همان گونه که بارها گفته ایم آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند؛ بنابراین در صورت عدم اطمینان با آن ها برخورد و حتی قراردادی امضاء نکنید.

 

امام جمعه شهرکرد با ابراز مخالفت شدید از بازرسی و نظارت های غیر متعارف غربی ها از مراکز نظامی ایران تأکید کرد: مراکز نظامی کشور ما حیثیت و بخش حاکمیتی ما هستند که دشمنان می خواهند به بهانه این بازرسی حاکمیت، اقتدار و عظمت ما را زیر سؤال ببرد و ما را تحقیر کند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به این که این استان این روزها پر کار و پر برنامه بود، در همین زمینه به یادواره شهدای روستای شیخ شبان که با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار شد، همایش توسعه در استان، جلسه شورای برنامه ریزی با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، اجتماع بزرگ یمن تنها نمی ماند و گردهمایی فعالان فرهنگی اشاره کرد.

 

وی فعال بودن این استان در همه عرصه های را آرزو همیشگی خود دانست و گفت: همه فعالان به ویژه فعالان فرهنگی باید هم پیوستگی خود را در سرتاسر استان بیشتر کنند تا بتوانند در سایه همین اتحاد مشکلات را مرتفع و نقش آفرین باشند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه برای توسعه این استان باید نوع نگاه و قضاوت ما متحول شود، گفت: دغدغه و نگاه ما برای توسعه استان چهارمحال و بختیاری باید در سایه صیانت از نظام اسلامی و فرهنگ باشد در غیر این صورت توسعه بی ارزش است./9457/پ202/ح

ارسال نظرات