۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۶۱۲۴۶
وزیر اطلاع رسانی سوریه:

هزاران تروریست از خاک ترکیه وارد سوریه می‎شوند

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاع رسانی سوریه تاکید کرد پیروزی‌های ارتش این کشور و مقاومت اسلامی لبنان در نبرد با گروه‌های تروریستی، شکستی برای رژیم صهیونیستی به شمار می رود.
عمران الزعبي وزير اطلاع رساني سوريه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عمران الزعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه امروز در گفت وگویی تلویزیونی تاکید کرد که پیروزی های ارتش سوریه و مقاومت اسلامی لبنان در نبرد با گروههای تروریستی، زیان و ناکامی بزرگی برای رژیم صهیونیستی به شمار می رود. پیروزی گزینه نهایی است و تنها گزینه ما به شمار می رود.

 

وی با اشاره به دستاوردها و پیروزی های کنونی ارتش سوریه و مقاومت لبنان در منطقه مرزی قلمون گفت: تروریست ها در منطقه قلمون آموزش دیده هستند و سلاح مدرن دارند و فرماندهان نظامی کار طراحی (عملیات) آنها را انجام می دهند که ممکن است این فرماندهان ترک یا اسرائیلی یا سعودی و یا قطری باشند.

 

الزعبی به ورود هزاران تروریست از خاک ترکیه به شهر جسر الشغور با حمایت و پشتیبانی آتش شدید ارتش ترکیه اشاره کرد و خروج نیروهای سوریه از شهر جسر الشغور را برای دور کردن نبردها از داخل این شهر به منظور آسیب نرسیدن به ساکنان آن دانست.

 

وی تاکید کرد: ما برای وحدت سرزمین، ملت و آینده منطقه و گزینه مقاومت و پایداری می جنگیم و آنها برای گسستن منطقه و از بین بردن گزینه مقاومت و پایداری دست بکار شده اند. نبرد بین دو گزینه "اخلاقی و غیر اخلاقی "است. گزینه اخلاقی همان گزینه ای است که پیروز خواهد شد.

 

الزعبی گفت: راه حل سیاسی برای بحران سوریه پیچیده یا دشوار یا محال نیست بلکه نیاز به یک اراده سیاسی دارد. کسی که خواهان دستیابی به یک راه حل سیاسی ملی است باید بداند که دولت سوریه خواه در خود دمشق یا در مسکو آماده است.

 

وی همچنین به تجاوزگری ارتش سعودی علیه یمن گفت: عربستان در یمن شکست خورد، زیرا به اهداف واقعی خود نرسید و قادر به آن هم نیست. صحبت عربستان از پیروزی "سخنی مضحک است نه سیاسی"./994/ب101/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات